“niet meer de service van vroeger ”
Beoordeling van Cafe Leffe

Cafe Leffe
Geclassificeerd als nr. 24 van 112 Restaurants in Dinant
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 november 2023 beoordeeld

wij waren hier reeds verscheidene keren in het verleden, nu vonden wij de service heel erg achteruit gegaan, als je er enkel komt om iets te drinken, krijg je rond 12 u te horen dat het enkel om te eten is, het is toch een café, dat ook eten aanbiedt, dit was vroeger niet zo.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

21 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste in dinant , zeer vriendelijk , het eten is prima hier , erg vriendelijk , alles naar wens , het interieur is tof , anders geen comentaren

Datum van bezoek: juli 2023
27 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een heerlijk plekje aan het raam, uitkijk op de Maas. Maar het eten was echt totaal niet lekker. Voor de kinderen frietjes met gehaktbal in rode saus. Geen snipper groente erbij. Ik had en geitenkaas salade, die verzoop in een kant-en klaar dressing, wel lekker veel kaas, maar was gewoon geen lekker salade. Alles was erg duur en de bediening was niet echt vriendelijk (ook niet echt onvriendelijk). We hadden een beetje een ongezellig jaren-80 gevoel hier.
En hoewel we heerlijk in t zonnetje zaten, waren we blij toen we buiten stonden.

Datum van bezoek: februari 2023
24 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige zaken die open was op zondag avond in januari. Zonder reserveren aangekomen.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Lekker gegeten. De scampi maison is een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2023
22 november 2022 beoordeeld

Gezellige brasserie met een kaart voor elk wat wils.
Prachtig zitten met zicht op de croisette.
Vriendelijk personeel. Correcte service.

Datum van bezoek: november 2022

Reizigers die Cafe Leffe bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province

In Cafe Leffe geweest? Deel je ervaringen!