“Het eten was werkelijk fantastisch.”
Beoordeling van Le Jardin de Fiorine

Le Jardin de Fiorine
Geclassificeerd als nr. 13 van 90 Restaurants in Dinant
Keukens: Frans
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was werkelijk fantastisch. Zeker het beste restaurant in Dinant. Dit is zeker weten een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 augustus 2020 beoordeeld

Goede kwaliteit, goede service. Het was de tweede maal dat we hier gingen eten, dus was het goed.
Enig minpuntje: niet veel verandering op de kaart sinds vorige keer.

Zeker een aanradertje als je in Dinant of omstreken bent

Datum van bezoek: juli 2020
8 februari 2020 beoordeeld

Dit restaurant stond al lang op mijn verlanglijstje,... Het is gelegen in een mooi, oud herenhuis. De tafels staan ruim van mekaar, maar door de hoge plafonds en door het ontbreken van muziek, klinken de gesprekken wel zeer luid. De bediening is correct en beleefd. De kaart niet zo uitgebreid, maar dat vind ik altijd een goed teken. Lunch = 27euro, wat zeer schappelijk is. Prijs/kwaliteit is dit een zeer aan te raden restaurant. Op de kaart staan enkele klassiekers, maar ook enkele verrassingen (zoals kalfszwezeriken en niertjes). De champagne was zeer lekker, en de wijnen met zorg gekozen. Wij aten huisgemaakte garnaalkroketjes, een Angus-hamburger en kalfszwezeriken. Lekker ! Mocht het niet zo ver zijn, we kwamen waarschijnlijk geregeld terug !

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2019 beoordeeld

Al bij mijn eerste bezoek kreeg ik glutenvrij: te beginnen met de amuses, het broodje (ja, ook!), voorgerecht, hoofdgerecht en dessert of versnaperingen bij de koffie.
Ik ga er graag terug en apprecieer de verfijnde combinaties.

Datum van bezoek: november 2019
6 november 2019 beoordeeld

Ik was een bevoorrecht persoon want ik kon door werkomstandigheden een volle week tweemaal per dag genieten van de gerechten in dit gastronomisch paradijs. Het restaurant is een absolute aanrader op alle gebied, een rustiek kader (statig herenhuis met het restaurant langs de rustige tuinzijde met zicht op de Maas), daarbinnen een selectie van alle seizoens- en regiogebonden zaligheden. Een geweldige ervaring en een heel vriendelijke service er bovenop.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Le Jardin de Fiorine bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province
Dinant, Namur Province

In Le Jardin de Fiorine geweest? Deel je ervaringen!