“Uitrusten in de koelte”

Coté Sax
Geclassificeerd als nr. 32 van 112 Restaurants in Dinant
Keukens: Belgisch
22 augustus 2018 beoordeeld

Het terras in de zon zat vol , dan maar binnen in de koelte.
Lekkere pannenkoeken, warme koffie en een zeer vriendelijke bediening (in het Nederlands)

19 augustus 2018 beoordeeld

Tearoom met terras op de kade langs de Maas. Goede koffie en wafels met suiker. Prima vieruurtje met vriendelijke bediening in het Nederlands.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tearoom met zicht op de Maas en VERSE pannenkoeken met lekkere koffie (hebben 2speciale koffies geproefd) en échte slagroom mmmm...
Vriendelijke correcte mensen, niks op aan te merken!

17 juli 2018 beoordeeld

Na een opmerking over de versheid van het “vers” fruit kregen we als antwoord dat we ons niet met zijn business moesten moeien. We mochten zo opstappen want hij krijgt toch genoeg klanten over de vloer. Deed dan nog eens smalend over ons naar het personeel toe, niet erg netjes en beleefd voor een horeca uitbater.

Datum van bezoek: juli 2018
9 november 2017 beoordeeld

Overheerlijke pannenkoeken gegeten, porties om "u" tegen te zeggen en zeer vriendelijk en attent personeel!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Coté Sax bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province
Dinant, Namur Province

In Coté Sax geweest? Deel je ervaringen!