“Verpozing op de kade langs de Maas.”
Beoordeling van Coté Sax

Coté Sax
Geclassificeerd als nr. 32 van 112 Restaurants in Dinant
Keukens: Belgisch
19 augustus 2018 beoordeeld

Tearoom met terras op de kade langs de Maas. Goede koffie en wafels met suiker. Prima vieruurtje met vriendelijke bediening in het Nederlands.

Datum van bezoek: augustus 2018

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tearoom met zicht op de Maas en VERSE pannenkoeken met lekkere koffie (hebben 2speciale koffies geproefd) en échte slagroom mmmm...
Vriendelijke correcte mensen, niks op aan te merken!

Datum van bezoek: augustus 2018
17 juli 2018 beoordeeld

Na een opmerking over de versheid van het “vers” fruit kregen we als antwoord dat we ons niet met zijn business moesten moeien. We mochten zo opstappen want hij krijgt toch genoeg klanten over de vloer. Deed dan nog eens smalend over ons naar het personeel toe, niet erg netjes en beleefd voor een horeca uitbater.

Datum van bezoek: juli 2018
9 november 2017 beoordeeld

Overheerlijke pannenkoeken gegeten, porties om "u" tegen te zeggen en zeer vriendelijk en attent personeel!

Datum van bezoek: augustus 2017
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb met mijn vrouw 3 avonden mogen overnachten in deze BBQ/ coffee-bar! Fijne, schone kamer met uitzicht op de Maas. Geregeld na een wandeling de beide deuren geopend en een kopje koffie/ Leffe (nespresso zelf meegenomen!) gedronken in de zon, super! Vriendelijke eigenaars (Stefan en Ingrid). Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Coté Sax bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province
Dinant, Namur Province

In Coté Sax geweest? Deel je ervaringen!