“Lekker eten en zeer vriendelijk personeel!”
Beoordeling van Coté Sax

Coté Sax
Geclassificeerd als nr. 32 van 112 Restaurants in Dinant
Keukens: Belgisch
9 november 2017 beoordeeld

Overheerlijke pannenkoeken gegeten, porties om "u" tegen te zeggen en zeer vriendelijk en attent personeel!

Datum van bezoek: augustus 2017

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb met mijn vrouw 3 avonden mogen overnachten in deze BBQ/ coffee-bar! Fijne, schone kamer met uitzicht op de Maas. Geregeld na een wandeling de beide deuren geopend en een kopje koffie/ Leffe (nespresso zelf meegenomen!) gedronken in de zon, super! Vriendelijke eigenaars (Stefan en Ingrid). Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tearoom met mooi terras met zicht op de Maas.

Lekkere koffie
Lekkere pannenkoeken
Super vriendelijke uitbater.
Perfect tweetalig.
Aanrader!!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het balkon in het zonnetje gezeten met een pak kaarten!
Niet opdringerig personeel waarbij je steeds wat moet drinken en zeer goede wafels.
Fijn geprijsd dus zeker even een aanrader om te relaxen

10 juli 2017 beoordeeld

Kwam hier regelmatig tijdens mijn verblijf in Dinant, werd altijd vriendelijk ontvangen en bedient door het personeel. Dagelijkse ontbijtformule aan €7.5 met koffie, sap, fruitslaatje en verse pannenkoeken à volonté, geserveerd met bruine suiker en confituur. Een absolute aanrader voor iedereen wie op zoek is naar een uitgebreid ontbijt voor een schappelijke prijs, zonder twijfel dé placet to be in Dinant voor een lekker ontbijt. (traditionele ontbijtbuffet is ook beschikbaar)

Merci pour la petite dejeuner délicieux en a bientôt !!

Reizigers die Coté Sax bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province
Dinant, Namur Province

In Coté Sax geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.