“Super lekkere pannenkoeken!”

Coté Sax
Geclassificeerd als nr. 32 van 111 Restaurants in Dinant
Keukens: Belgisch
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tearoom met mooi terras met zicht op de Maas.

Lekkere koffie
Lekkere pannenkoeken
Super vriendelijke uitbater.
Perfect tweetalig.
Aanrader!!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het balkon in het zonnetje gezeten met een pak kaarten!
Niet opdringerig personeel waarbij je steeds wat moet drinken en zeer goede wafels.
Fijn geprijsd dus zeker even een aanrader om te relaxen

10 juli 2017 beoordeeld

Kwam hier regelmatig tijdens mijn verblijf in Dinant, werd altijd vriendelijk ontvangen en bedient door het personeel. Dagelijkse ontbijtformule aan €7.5 met koffie, sap, fruitslaatje en verse pannenkoeken à volonté, geserveerd met bruine suiker en confituur. Een absolute aanrader voor iedereen wie op zoek is naar een uitgebreid ontbijt voor een schappelijke prijs, zonder twijfel dé placet to be in Dinant voor een lekker ontbijt. (traditionele ontbijtbuffet is ook beschikbaar)

Merci pour la petite dejeuner délicieux en a bientôt !!

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere artisanale wafels, ter plaatse gebakken! Tweetalige vlotte en vriendelijke bediening! Zeker aan te bevelen!

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de werken aan de kade waren we dit leuke terras bijna voorbij gelopen...
Zeer fijn om te zitten.
Zeer vriendelijke bediening, en in tegenstelling tot wat ik in een andere review las, hadden ze geen enkel probleem ons te verstaan.
Als je een lekker ijsje, wafel of pannenkoek wil eten, moet je zeker deze tearoom overwegen.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Coté Sax bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province
Dinant, Namur Province

In Coté Sax geweest? Deel je ervaringen!