Ton S
Uitstekend verblijf
Beoordeling van L'Auberge de Bouvignes
3 okt 2023 beoordeeld
Prachtig klein hotel aan de Maas, eigenaar Vincent is zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. Zeer ruime kamer waar in alles is voorzien. Uitstekend verzorgd ontbijt. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ligt op 4 km van Dinant waar wij elke avond naar toe fietste om te gaan eten. Wat mij betreft *****
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ibis
4.4 km van L'Auberge de Bouvignes
Volledig restitueerbaar
4.0 km van L'Auberge de Bouvignes
Gratis parkeren
the 2 guesthouses of " les voisins de mr Sax " are the green house and the other house on the ri
3.5 km van L'Auberge de Bouvignes
      • Booking.com
      6.0 km van L'Auberge de Bouvignes
      Meer hotels in Dinant bekijken
      Beoordeeld op 8 juni 2023 via mobiele applicatie

Echt een gezellige en rustige plek, kamers zijn schoon en voorzien van alle luxe. Bediening dikke plus, ze doen er alles aan je verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen !! Als je kiest voor beetje uit hrt centrum met goed parkeermogelijkheid is dit ook een overweging waard. Dinant zelf is namelijk erg druk.

Datum van verblijf: mei 2023
      Beoordeeld op 25 mei 2022 via mobiele applicatie

We hebben hier slechts één nacht geslapen, maar het was helemaal top. Meer dan vriendelijke eigenaar, mooie locatie, goede prijs. Ontbijt is super! Het pand heeft een mooie historie, kamers zijn zeer ruim. Bed is aan de harde kant maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Datum van verblijf: mei 2022
      Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Over dit hotel vallen enkel goede dingen te zeggen:
      - super gezellige en super nette kamers. Zeer rustig slapen onder een zacht dekbed en super goede hoofdkussens.
      - een super vriendelijke uitbater die je in geval van nood altijd wilt komen halen/brengen met zijn wagen, en bovendien altijd iets leuk weet te vertellen, zelfs in het Nederlands! En je krijgt ook veel uitleg over de streek en bezienswaardigheden.
      - zeer lekker ontbijt met zelfs vers geperst sinaasappelsap! En de allerbeste chocolademelk ooit. En de lekkerste schapenkaas die ik ooit gegeten heb.
      - je mag gratis een fiets gebruiken
      - uren wandel- en fietsplezier op de vlakke ravelpaden
      - ontdek het voor de rest vooral zelf: uw bezoek meer dan waard!!

Datum van verblijf: september 2018
      Reistype: Reisde alleen
      Beoordeeld op 31 augustus 2015

Alles wat hier gezegd wordt is waar !!! Ongelofelijk gastrvrij. Vincent zorgt voor alles inclusief vervoer naar een restaurant in Dinant. Een fantastische kerel.
      Ontbijt is ook heel goed verzorgd en lekker.

Datum van verblijf: augustus 2015
      Beoordeeld op 17 mei 2015

Wij verbleven er met ons gezinnetje voor 1 nacht in een familiekamer.
      Van aankomst tot vertrek werden wij in de watten gelegd door Vincent, de eigenaar van de Auberge. De kamer is enorm ruim en héél proper. Het ontbijt was top met vers fruitsap, lekkere koffie en broodjes, croissants en chocoladekoeken en een variëteit aan beleg.
      Kortom, een AANRADER voor iedereen!

Datum van verblijf: mei 2015