Beoordeeld op 31 augustus 2015

Alles wat hier gezegd wordt is waar !!! Ongelofelijk gastrvrij. Vincent zorgt voor alles inclusief vervoer naar een restaurant in Dinant. Een fantastische kerel.
Ontbijt is ook heel goed verzorgd en lekker.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 17 mei 2015

Wij verbleven er met ons gezinnetje voor 1 nacht in een familiekamer.
Van aankomst tot vertrek werden wij in de watten gelegd door Vincent, de eigenaar van de Auberge. De kamer is enorm ruim en héél proper. Het ontbijt was top met vers fruitsap, lekkere koffie en broodjes, croissants en chocoladekoeken en een variëteit aan beleg.
Kortom, een AANRADER voor iedereen!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 12 januari 2015

Een echte aanrader als je Dinant en/of de mooie omgeving wilt verkennen.
Wij kwamen hier terecht nadat ik hier op Tripadvisor al veel positieve commentaren had gelezen.
We hadden een tweepersoons kamer geboekt, maar omdat andere mensen hun logement hadden afgezegd kregen we een gratis upgrade naar een vierpersoonskamer. Wel leuk, want we hadden ook ons hondje bij ons waar we overigens geen vergoeding voor moesten betalen in tegenstelling tot veel andere hotels. De kamer was echt super! Ruime slaapgedeelten en zeer ruime badkamer met afgesloten toilet, inloopdouche, tweepersoons wastafel en een zalig groot losstaand bad. Ook de afwerking van de kamer is erg mooi: parketvloer, ruime kasten, houten balken, gedeeltelijke stenen muur... Het enige nadeel vond ik persoonlijk de hardheid van de matras, maar dat kan er ook aan gelegen hebben dat ik op dat ogenblik 8 maanden zwanger was.
Het ontbijt had voor ieder wat wils. Lekkere ontbijtkoeken, gewone broodjes, cornflakes, choco en confituur, twee soorten vlees, drie soorten kaas, hardgekookte eitjes en vers geperst fruitsap.
En last but not least... de eigenaar van dit hotel, Vincent, is echt super. Een heel gezellige en vriendelijke man die altijd paraat staat voor zijn klanten. Hij geeft je een goede uitleg waar je lekker kan gaan eten en waar je mooie wandelingen kan gaan maken. Ook als je ergens naartoe wilt of je moet ergens gehaald worden, Vincent is je van dienst. Gastvriendelijkheid komt bij hem op de eerste plaats!
Ik raad dit hotel dan ook bij iedereen aan.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 21 juli 2014

Gelegen op (stevige) wandelafstand van dinant. Zeer goed ontvangen door zeer gastvrije eigenaar die de klanten behaagt op welke wijze ook: van aanraden van goede plekken tot uitlenen van fietsen. Ruime en verzorgde kamer en een lekker ontbijt.
Aanrader

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 15 augustus 2013

Hotelier Vincent maakt het verschil !! Nooit een dergelijke manager tegengekomen, hij leeft om zijn klanten een goede tijd te bezorgen : dagelijkse kennismakingsdrink - gratis fietsen - staat iedereen bij met raad en daad inzake ontspanningsmogelijkheden en authentieke restaurantjes - gezellige babbel - altijd opgeruimd en vriendelijk - spreekt diverse talen, waaronder nederlands - ga maar door ...
Ook de kamers zijn ruim en zeer net. Lekker ontbijt, met vers sinaasappelsap, persoonlijke bediening.
De ligging is niet de mooiste (langs baan Namen - Dinant), maar je kan via een tunnelletje rechtstreeks aansluiten op het ravel-fietspad langs de maas, en je bent natuurlijk overal kortbij.
Een dikke pluim en tien op tien !!
Rudy en Diane - Arendonk

Datum van verblijf: augustus 2013