Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Groter dan verwacht

Mooie grot, had hem niet zo verwacht. Door COVID zijn er geen gegidste rondleidingen, wat ik ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Silvi3ke
Heist-op-den-Berg, België
via mobiele applicatie
Mooie uitstap

Grot bezocht met 2 groepen kinderen. Bezoek dit maal was zonder gids. Dit was vreemd omdat we deze ... meer lezen

Beoordeeld op 23 augustus 2020
ingepeter2018
Aartselaar, België
Lees alle 233 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Dinant
vanaf 1.119,80 US$
Meer info
vanaf 74,54 US$
Meer info
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooie grot die echt de moeite waard is om te bezoeken. Gids had grappige opmerkingen die de kinderen (en wij) zeker konden waarderen.

Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

We genoten van een leuke rondleiding met een drietalige gids. De grot was zeker het bezoek waard, de hele toer duurde een uurtje met een pittige klim op het einde.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Heel leuke tour gehad door een erg enthousiaste gids. Tour duurde ruim een uur. Zeker de moeite om dit te bezoeken tijdens je verblijf in Dinant. Voor mij de mooiste grot wat ik ooit gezien heb, maar dit kwam ook zeker door de gids die wij hebben.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Deze grot werd in 1904 per toeval ontdekt bij de aanleg van een lokale spoorlijn. Tijdens ons bezoek werden we begeleid door een jonge gids die zich kon uitdrukken in verschillende talen maar ons als Nederlandstaligen toch handig wist te plaatsen in een Engelstalige groep omdat het bezoek dan "vlotter" zou verlopen. De grot zelf is heel goed te bewandelen, met talrijke mooie zalen, waarbij de centrale zaal redelijk indrukwekkend is. Omdat het bezoek zowat een uurtje in beslag neemt is dit een aan te bevelen excursie bij een citytripje Dinant.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019

Mooie belevenis om door de mooie grotten te gaan en we werden rondgeleid door een hele leuke (en grappige) gids.
Wel jammer dat de rondleiding wordt afgesloten met een enorme lichtshow. Maar dit is iets waarin smaken kunnen verschillen. Van ons had dat niet gehoeven.

Datum van activiteit: augustus 2019