“Zo heerlijk!”
Beoordeling van Ma Dinette

Ma Dinette
Geclassificeerd als nr. 27 van 112 Restaurants in Dinant
18 oktober 2023 beoordeeld

Echt een aanrader. Het eten is puur en verfijnd. Met liefde en aandacht bereid en dat proef je. Wow! Wij hebben heel erg genoten van onze lunch. Merci beaucoup Ma Dinette!

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

1 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier binnen gelopen, geen idee wat we te eten kregen, aangezien het Frans was, maar wat lekker!
Zeer verrassend, pure ingrediënten en hele vriendelijke service.

Datum van bezoek: mei 2023
24 april 2023 beoordeeld

Met liefde (huis-) gemaakt Italiaans eten. Enthousiaste vriendelijke gastvrouw, mooi pand, prima wijn, goed prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2023
1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
5 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2024

Reizigers die Ma Dinette bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province

In Ma Dinette geweest? Deel je ervaringen!