Beoordeeld op 14 augustus 2019

We hebben genoten van onze 2 nachten in dit hotel. Kamer was wel minder dan ons vorig verblijf. Eerst hadden we een kamer met douche, maar hadden bij de boeking voor kamer met bad gevraagd. Op onze vraag hebben we dan aan het onthaal onze vraag om een kamer met bad herhaald, en hebben we kamer nr 2 toegewezen gekregen. Deze kamer vonden we aan de zeer kleine kant.

Het ontbijt was prima, met voor elks wat wils. Wat we absoluut niet OK vonden, is het feit dat we 2 dagen op rij vuile borden aantroffen bij het ontbijt. Ander minpuntje waren de "afbakbroodjes". Een verse pistolet miste ik wel. Anderzijds waren er ook wel lekkere baguetten. Dus alternatieven genoeg.

Verder hebben we op de dag met wat minder weer, genoten van het zwembad en sauna-cabines. De jacuzzi stond veel te hoog ingesteld (40°). Maar de klanten kunnen dit allemaal zelf instellen !

Kamertip: De beste kamers vind je in de eerste annex.
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg mooi gelegen hotel.
Wij hadden een kamer direct naast de lift. Niet echt een aanrader erg veel overlast van mensen die met koffers de lift in en uitstappen.
Eenmaal op de kamer gekomen viel het ons op hoe ontzettend klein de kamer was. Wat meer lampen zijn ook wel gepast het was een donkere kamer.
Vloerbedekking onder de vlekken en de achterkant van de badkamer deur ontzettend vies. Lampen kappen ook vies onder de “vocht” vlekken.
Voor de rest de kamer goed schoon.
Bedden lagen prima wel 1 tip neem u eigen kussen mee! De kussen zijn zo plat en klein dat je er 3 nodig hebt om een beetje comfortabel te liggen.
Ontbijt uitstekend niks om op aan te merken.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Hotel met mooi ligging in de natuur.
Kamers zijn op zich netjes, beetje gedateerd maar roken muf.
Het personeel is ongastvrij en weinig behulpzaam.
Het diner (buffet) was niet lekker en erg prijzig (35eu pp).
Het ontbijt was ook matig van kwaliteit. Opbak broodjes, gelige drab wat door moest gaan voor roerei. Drankjes etc zijn ook prijzig.

Al met al slechte prijs / kwaliteit verhouding

Kamertip: In het oude deel hoor je de geluiden uit de kamers boven je. Dacht eerst dat de douche bleef lopen maar bleek de douche boven ons..
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Wat een rustig mooi hotel is dit en betaalbaar, zeer goed eten en aardig personeel. Wij waren hier met 26 personen in 13 antiek auto's waar aan gesleuteld moest worden , geen probleem. de auto's konden op een apart afgesloten terrein dus top voor onze oude wagens.

Kamertip: Top hotel in een rustige omgeving en binnen 5 minuten in Dinant
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Kamer rook muf.(vloerbedekking)
Leeslampje onvoldoende.
Saai restaurant.
Ijskoude Bordeaux.
Koude borden.
Duurt zeer lang voordat je iemand aan je tafel krijgt. Ongastvrij gevoel.
Ontbijt prima.
Ligging van het hotel heel erg mooi.
Schitterende tuin en direct de natuur in.

Datum van verblijf: juli 2019