Tieske
Eindhoven, Nederland

Goed hotel in Dinant

Beoordeling van ibis Dinant Centre
4,0 van 5 bollen8 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een fijne nacht doorgebracht in dit Ibis-hotel in Dinant. Het hotel ligt perfect centraal. De baliemedewerkster was uiterst vriendelijk (en sprak ook Nederlands, dat was fijn). Kamer leek schoon en was comfortabel. Netjes en met kastruimte, goed bed, televisie. Internet werkte goed.

Het ontbijtbuffet was lekker en er was genoeg keuze (hartig of zoet).

Minpuntjes: geen stopcontacten naast het bed. Ook rook de badkamer bij aankomst niet zo fris, een beetje naar urine.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Je kunt gratis openbaar parkeren rond het hotel.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 jan 2024
Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor een review.

Het verheugt ons dat ons gastvrije personeel en lekkere ontbijt hebben bijgedragen tot een geslaagd verblijf. Bedankt voor uw feedback over de geur, we gaan hier meteen mee aan de slag!

Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

Cyrielle GRECK, General Manager
  • Hotels.com
2.0 km van ibis Dinant Centre
Meer hotels in Dinant bekijken
Beoordeeld op 5 november 2023

alles was perfect , propere kamers met zicht op de Maas , zeer vriendelijk personeel, ontbijt top, aangenaam vertoeven in de bar, wij komen hier altijd terug , in de zomer is het terras zeker een surplus ,

Datum van verblijf: november 2023
Hotel- cmanager, General Manager van ibis Dinant Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2023

Beste Diane,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de nette kamers met uitzicht op de Maas en dat u ons personeel zeer vriendelijk vond. Het is fijn om te weten dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt en de gezellige bar. Ons terras is inderdaad een geweldige plek om te ontspannen tijdens de zomermaanden.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen en u nogmaals een aangenaam verblijf te bieden.

Tot weerziens.

Cyrielle GRECK, General Manager

Beoordeeld op 22 september 2023

Goed hotel aan de rand van het centrum van Dinant. Ik heb het hotel al laten weten dat er in de kamer geen antislipmatje voor in de douchebak aanwezig was evenals een beugel waaraan je je kunt vasthouden. Het antislipmatje was wel voorhanden bij de receptie bleek later in het antwoord van het hotel.

Kamertip: Mocht u een antislipmatje nodig hebben voor in de douche vraag deze dan aan bij de receptie bij het inchecken. De douchebak is erg glad.
Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, General Manager van ibis Dinant Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2023

Beste Alphons,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fantastisch dat u zo genoten heeft van uw verblijf in een van de nette kamers in ons hotel en van ons uitgebreide, lekkere ontbijt. We gaan met uw opmerking over de badkamer aan de slag, bedankt voor de feedback!

Bij een volgend bezoek staan we met plezier opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,

Cyrielle GRECK

Beoordeeld op 2 augustus 2023 via mobiele applicatie

Het is goed hotel en dit voor een paar dagen!Je ontbijt is sterk in orde dit met veel keuze mogelijkheden.Enkele minpuntjes zijn de volgende geen frigo op de kamer,de dichting van het raam was los waardoor die niet goed af te sluiten was.Indien gewenst waren er elke dag verse handdoeken

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, General Manager van ibis Dinant Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2023

Beste gast,
Wat leuk dat u ons hotel even heeft beoordeeld.

We zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf bij ons had en dat u heeft genoten van ons uitgebreide ontbijt. Spijtig dat u ook een minpuntje heeft ervaren. We zullen uw feedback hieromtrent zeker noteren.

Véronique Degives

Beoordeeld op 30 mei 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel gelegen aan de Maas. Op 5 a 10 minuten lopen van het centrum.
Schone kamers en vriendelijk personeel.
Heel goed ontbijt buffet met ruime keuze.
Wij mochten de motoren voor de ingang van het hotel parkeren. Dit op eigen terrein in het zicht van de receptie top!

Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, General Manager van ibis Dinant Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u onze vriendelijke service waardeerde. Fijn dat onze gunstige ligging, het uitgebreid ontbijt en de netheid van uw kamer pluspunten voor u betekenden. We hopen dat u ook van een goede nachtrust en van Dinant heeft genoten!

Hartelijke groet,

Eloïse Helleputte
Front Office Manager

Beoordeeld op 25 maart 2023

Zeer slechte ontvangst nadat wij aan de balie erachter kwamen dat we een verkeerde datum hadden geboekt. Geen empathie, niet meedenken, helemaal niks. Er was geen manager aanwezig en alles was volgeboekt. Geen omboeking mogelijk. We hadden een lange reis achter de rug en er word je geen eens koffie aangeboden. Nadat we tot 20 hadden geteld bleek op Booking.com nog wel een kamer te zijn. Dit werd eerst ontkend. Toen kon er opeens wel een manager gebeld worden. En heeee toen bleek er nog wel een kamer te zijn. Maar....we mochten de volle prijs opnieuw betalen inclusief ontbijt waar we op de verkeerd geboekte datum dus geen eens gebruik van hadden gemaakt. Dat is snel verdiend!!! Toen bleek dat we een kamer onder de keuken hadden. In de vroege ochtend veel lawaai. Top!!! Uiteindelijk een mail gestuurd naar het managrment waar je een antwoord op krijgt dat het ze spijt en dat er met de betreffende baliemedewerkster gesproken is. Het zal niet meer gebeuren. Punt.
Dan ben je zo'n groot concern en laat je een klant zo in de kou staan. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Kamertip: Kijk 2 x of je de juiste datum hebt geboekt. Anders hoef je nergens op te rekenen.
Datum van verblijf: maart 2023
Hotel- cmanager, General Manager van ibis Dinant Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2023

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons zeer dat jullie problemen hebben ondervonden bij de check-in. We willen ons er oprecht voor excuseren dat jullie niet geholpen werden zoals gewenst, dit is absoluut niet onze standaard. We hebben inderdaad met onze medewerkster aan de receptie gesproken en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt.

We vinden het verder jammer dat jullie niet tevreden zijn met het contact dat jullie hadden na jullie verblijf. Gezien de andere geboekte nacht niet werd geannuleerd, zijn we genoodzaakt de verkoopsvoorwaarden voor een No Show te respecteren. We hopen dat jullie dit begrijpen.

Met vriendelijke groeten,

Véronique Degives