TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Personen aan de receptie zijn heel vriendelijk, zowel bij aankomst als uitchecken. Het personeel is zeer vlot. Het hotel is heel goed gelegen, vlakbij het water. Normaal is er ook voldoende parking voorzien, toevallig toen wij er waren, waren er werken aan de gang. Kan gebeuren... Kamers heel netjes en ontbijt zeer goed! Niets op aan te merken. De ligging van het hotel is ook ideaal, vlakbij Dinant centrum. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: mei 2019
Hotel-cmanager, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste gast,

Wat een fijne review, bedankt daarvoor! We lezen met heel veel plezier dat u zo tevreden was over ons hotel en dat uw verblijf voor herhaling vatbaar was. Ons team zal u dan ook met open armen ontvangen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 4 augustus 2019

gezellig sfeer, vriendelijke medewerkers, prachtig ligging. Mogelijkheid om hapje te eten in het hotel is handig. Je ziet dat de medewerkers een hecht en aangename band met mekaar hebben en dit straalt af op de sfeer in de hotel. Het ontbijt lekker en gevarieerd.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste Sim0Nashw0Rth,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u ons hotel omschrijft als "super" en dat uw verblijf naar wens was, mede dankzij het uitgebreid ontbijt en onze vriendelijke medewerkers.

Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Dinant.

Beoordeeld op 31 juli 2019

hotel is dringend toe aan een opfrisbeurt. Ontbijt was te vergelijken met een ontbijt in een wegrestaurant. croissants van slechte kwaliteit, rottend fruit in mandjes, spek was op. Tafel moest zelf afgeruimd worden. Ongezellige sfeer. Veel te duur voor wat de kwaliteit die je krijgt!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Beste Guy,
bedankt voor uw beoordeling.

Met spijt vernemen we dat u een negatieve ervaring heeft gehad in ons hotel. We willen hiervoor graag onze verontschuldigingen aanbieden. We nemen uw opmerkingen mee en zullen al het mogelijke doen om onze dienst te verbeteren.

Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.

Beoordeeld op 25 juli 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Beoordeeld op 5 juli 2019

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Véronique D, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019