TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 januari 2019

heerlijke chocolademelk in de bar. Praktisch ingedeelde kamers en proper. Houten vloer in plaats van vieze tapis-plein. Personeel heel vriendelijk en doet moeite om nederlands te spreken. Hotel voelt niet te keten-achtig aan.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Véronique D, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Beste Elien, Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat het comfort en de netheid van onze kamers hiertoe konden bijdragen. Wat fijn dat de onze lekkere chocomelk u heeft gesmaakt! We proberen inderdaad een huislijke sfeer te bieden aan onze gasten. Leuk dat u dit ook zo ervaren heeft. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Dinant.

Warme groeten,

Beoordeeld op 30 november 2018 via mobiele applicatie

Niet al te grote kamer, beetje basic, maar al het nodige is aanwezig. Prima bed! Het ontbijt was echt super. Vers geperst sinaasappelsap, heerlijk vers Belgisch brood, roerei,spek, worstjes,vlees en kaas, etc. Je kunt zelf pannenkoekjes en Belgische wafels bakken. Zeer goede koffie. Kortom, zelden zo’n goed en uitgebreid ontbijt gehad!

Datum van verblijf: november 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn dat u tevreden was over het bed.
Het doet ons ook plezier dat het uitgebreide ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer behulpzaam vriendelijk personeel.
Uitgebreid ontbijt met vers fruitsap, verse pannenkoeken, veel soorten muesli, enz.
Mooi gelegen hotel, goed onderhouden.
Ook leuk om buiten te zitten op terras bij het water.
Een echte aanrader dus.

Datum van verblijf: november 2018
Véronique D, Véronique DEGIVES, Beheerder van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons ontbijt als uitstekend aanhaalt. Leuk dat u ook heeft kunnen genieten van ons gezellig terras aan het water. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Dinant.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie aan de Maes (bij goed weer moet het zalig ontbijten zijn op hun terras). Een heel uitgebreid ontbijt (roereieren, warme bonen, pannenkoeken, gedroogd fruit bovenop standaard hotelontbijt). Vriendelijk onthaal, propere kamers en sanitair. Wij hadden een kamer met 2 aparte bedden, die staan echter zo dicht bijeen alsof je in één bed slaapt. De rest van het meubilair is ingebouwd, je kan de bedden dus ook niet uiteen trekken. Dat vonden wij niet zo handig. 2 reizigers betekent niet altijd een koppel, hé.
Al bij al tevreden, zijn van plan eens terug te komen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Beste Irina, hartelijk bedankt voor het delen van uw mening.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze mooie ligging aan de Maas en ons heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Ook leuk dat de netheid van ons hotel u is bijgebleven. We noteren uw opmerking over de bedden en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren.

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

- Idiaal hotel om eens een weekend te vertoeven in Dinant.
-Ideale ligging aan de waterkant en midden in het centrum
- Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. kraaknet en klantvriendelijke prijzen.
Kortom een aanrader voor korte verblijven.

Datum van verblijf: september 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

Beste Demi,

We danken u hartelijk voor deze positieve recensie en hoge tevredenheidsscore.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was, van het uitgebreide ontbijt tot onze ligging aan de Maas.

Hopelijk tot een volgende keer!

Warme groeten,