“Voor liefhebbers van mosselen”
Beoordeling van Chez Bouboule

Chez Bouboule
Geclassificeerd als nr. 20 van 112 Restaurants in Dinant
Prijsklasse: € 20 - € 40
Keukens: Belgisch
10 augustus 2023 beoordeeld

We waren op zoek naar een restaurant en hadden niet gereserveerd. Is in Dinant een uitdaging om een lekker adres te vinden. We konden hier terecht en kozen elk voor een standaardgerecht: mosselen natuur en forel. Het eten was goed, zonder meer. De frieten lekker en de portie mayonaise voldoende. Bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

13 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het oogt bij binnenkomst als een toeristen-restaurant door de inrichting en drukte, maar de keuken en de vriendelijke en zeer efficiënte medewerkers laten je genieten van heerlijke gerechten. De vissalade was rijkelijk voorzien van heerlijke garnalen, surimi en gerookte zalm. De forel was prima bereid en met een heerlijke saus met garnalen opgediend. Ook de wijn was prima. Kortom: heerlijk gegeten tegen schappelijke prijs, al was het een drukke zaak.

Datum van bezoek: september 2022
11 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Dubbel gevoel..
De ene bediener is vriendelijker tegenover de andere, die duidelijk (ondanks blijkbaar NL-kundig) het ietwat lastig had met onze bediening. De vriendelijke bediener was echter bereid om het voor ons even duidelijk te trachten maken dan wij voor hen.
Het eten (Mosselen Natuur) heb ik al ergens beter gegeten, de saus (waar we lang op moesten wachten) kon ook beter, maar dit is subjectief (persoonlijke smaak dus).
We hebben wel lang moeten wachten op een rietje voor het kind, verder wel kindvriendelijk, gezellig terras met zicht op de Maas.

Qua prijs is het wel meer als voldoende en dus prijswaardig

Datum van bezoek: juli 2022
28 mei 2022 beoordeeld

Gekozen voor dit restaurant omdat er veel restaurants in mei nog dicht zijn in deze regio. Toeristenseizoen is nog niet op gang. Wij zijn binnen gekomen via de Maas ingang. Een sluip door kruip door trappetje naar boven waar het restaurant zich bevindt. Hier bevindt zicht ook een ingang aan de straat kant. We werden zakelijk ontvangen en naar een tafel voor twee gebracht. De sfeer, of beter gezegd het ontbreken hiervan is die van een lege feestzaal. We werden geholpen door een dame, duidelijk nog niet zo helling werkzaam binnen het horeca gebeuren. Beide maken de keuze voor de forel en een flesje witte wijn. Het eten werd redelijk snel geserveerd en zag er goed uit en smaakte goed, zeker met de wijn combinatie. Het eten heeft de ervaring in dit restaurant een flinke boost gegeven.

Datum van bezoek: mei 2022
27 februari 2022 beoordeeld

Wij zijn gister 2 keer daar geweest , eerst voor de lunch , lekkere mossels gegeten op het buiten terras langs water. Daarna hebben wij voor avond eten nog gereserveerd en toen hebben wij een lekkere steak met champignonsaus en heerlijke forel op . Goede bediening , lekker eten en wijn alles was naar onze wens.

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Chez Bouboule bekeken, bekeken ook

In Chez Bouboule geweest? Deel je ervaringen!