“Een aanrader voor mossel fans”
Beoordeling van Taverne Wiertz

Taverne Wiertz
Geclassificeerd als nr. 11 van 112 Restaurants in Dinant
Prijsklasse: € 13 - € 36
9 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd en toch een plekje kunnen krijgen…., kan me voorstellen dat je moet reserveren het eten en de bediening is namelijk perfect!! Smaak en hoeveelheid van de mosselen uitstekend!! Continue goede aandacht van het personeel.
Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2024

1 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kwaliteit en grote porties, maar de aandacht wordt voornamelijk besteed aan vaste gaste / locals. Mosselen echt veel te veel voor ons. Ierse biefstuk redelijk.

Datum van bezoek: april 2024
12 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging van vrienden hier terecht gekomen. Mooi gelegen langs de Maas in het pittoreske Dinant. Mooi restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst. Mooi interieur. Vlotte bediening . Op aanraden de mosselen genomen. Een echte verrassing. Topkwaliteit. Dat verwacht je hier niet. Felicitaties

Datum van bezoek: november 2023
4 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen op rij hier gaan eten. Mooie keuze op de kaart. Lekkere mosselen, goed bereidt! Voor zowel kinderen als volwassene is de bal in saus aan te raden!!! Steak pavé was heerlijk zei mijn man, goede peperroomsaus. Duo kaas en garnaalkroket ook weer heerlijk! We zouden hier wekelijks kunnen gaan eten! Mooie brasserie, vriendelijk personeel, bediening vlot. Dochtertje van 3j kreeg onmiddellijk comfortabel zitje. AAN TE RADEN!

Datum van bezoek: juli 2023
20 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs vriendelijke bediening en bier tegen een leuke prijs dus gezellig in alle rust kunnen zitten

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Taverne Wiertz bekeken, bekeken ook

In Taverne Wiertz geweest? Deel je ervaringen!