“TOPLOCATIE EN TOPKEUKEN”

Taverne Wiertz
Geclassificeerd als nr. 11 van 112 Restaurants in Dinant
Prijsklasse: € 13 - € 36
12 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging van vrienden hier terecht gekomen. Mooi gelegen langs de Maas in het pittoreske Dinant. Mooi restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst. Mooi interieur. Vlotte bediening . Op aanraden de mosselen genomen. Een echte verrassing. Topkwaliteit. Dat verwacht je hier niet. Felicitaties

Datum van bezoek: november 2023

4 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen op rij hier gaan eten. Mooie keuze op de kaart. Lekkere mosselen, goed bereidt! Voor zowel kinderen als volwassene is de bal in saus aan te raden!!! Steak pavé was heerlijk zei mijn man, goede peperroomsaus. Duo kaas en garnaalkroket ook weer heerlijk! We zouden hier wekelijks kunnen gaan eten! Mooie brasserie, vriendelijk personeel, bediening vlot. Dochtertje van 3j kreeg onmiddellijk comfortabel zitje. AAN TE RADEN!

Datum van bezoek: juli 2023
20 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs vriendelijke bediening en bier tegen een leuke prijs dus gezellig in alle rust kunnen zitten

Datum van bezoek: mei 2023
22 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten voor een nette prijs. We hadden mosselen en die waren top. Leuke bediening. We hadden, gelukkig, wel besproken

Datum van bezoek: augustus 2022
3 juni 2022 beoordeeld

Een bewolkte, regenachtige vrijdagavond en voor de rest niet veel soeps open in Dinant. Toevallig hier terechtgekomen en zeer aangenaam verrast geweest. Zeer vriendelijke bediening, enorm lekkere gerechten en als afsluiter nog een limoncello van het huis. Een geslaagde avond!

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Taverne Wiertz bekeken, bekeken ook

In Taverne Wiertz geweest? Deel je ervaringen!