“Leuk restaurant en goed eten!”
Beoordeling van Tout Simplement

Tout Simplement
Geclassificeerd als nr. 2 van 88 Restaurants in Dinant
Keukens: Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
5 september 2022 beoordeeld

Origineel verassend en leuk geserveerd de gerechten. Dit restaurant iets buiten Dinant is zeker de moeite waard. Bekijk de fotos. Wijn was uitzonderlijk goed.

Datum van bezoek: augustus 2022

6 juni 2022 beoordeeld

Mis-en-bouche gekregen, tussendoor hapje gekregen, mignardises en snoepjes achteraf gekregen, ook al dronken we geen koffie. TOP-plekje. Superoriginele ideetjes qua presentatie en interieur. We komen zeker terug !

Datum van bezoek: juni 2022
9 april 2022 beoordeeld

Heel lekker gegeten! Super vriendelijk personeel!
3 uur rustig kunnen genieten. Zeker doen! Wij komen graag terug!

Datum van bezoek: april 2022
9 september 2021 beoordeeld

restaurant met andere manier van aanpak van bv brood, stand om handtas op te zetten, aperitief,... De gerechten zijn lekker en origineel maar geen grote keuze ; aangeraden om te reserveren

Datum van bezoek: september 2021
14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden vriendelijk ontvangen met onze hond, meteen een bakje water. Verder heel lekker en veel eten!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Tout Simplement bekeken, bekeken ook

In Tout Simplement geweest? Deel je ervaringen!