Vandaag geopend: 09:30 - 18:00

vanaf 84,14 US$
vanaf 223,25 US$
vanaf 194,45 US$
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een mooi ingerichte museum in twee verdiepingen. Het is zeer audio visueel ingericht, Met een leuke verhaallijn in de audio rondtoer. Op twee plekken krijg je tussentijds een film te zien; al met al ben je een uur of twee a drie zoet. Nadien kun je dan nog buiten het monument in een gigantische ster bezoeken. Het is wel een kleine eetgelegenheid. De entree is niet heel goedkoop, maar nadien kun je met de ticket gratis parkeren in Bastogne.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ook voor wie niet vertrouwd is met de slag om de Ardennen en gezinnen met tieners is dit een uiterst overzichtelijk museum met leuke animaties ( geen schrikeffecten!) en veel begrijpelijke uitleg. Must-see.

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch museum, erg informatief, educatief en interactief en je word helemaal meegenomen in de tijd van toen! Helemaal fantastisch dat alles in Engels, Nederlands, Frans is en de audiotour is ook geweldig! Hier is over nagedacht! Mocht je in de gelegenheid zijn om hier heen te gaan dan is het zeker een aanrader!! Voor 14 euro per volwassene is dit echt niet duur!

Beoordeeld op 12 augustus 2019

prachtige locatie, mooie indeling, doch het bezichtigen met gratis audio was mooi, ging automatisch, maar werkte bij passeren zodat u soms de helft, soms 2 tot 3 maal hetzelfde hoorde. een nummering zou hier beter zijn.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon van 7 hebben we dit museum bezocht. Voor kleine kinderen zeer toegankelijk, heb wel af en toe iets aan mijn zoon moeten uitleggen. Qua museumstukken valt het iets tegen, maar dat wordt goed gemaakt door de informatieve waarde.