Beoordeeld op 26 mei 2021

Fantastisch hotel op wandelafstand van het centrum, geleid door een professionele familie. Topper! Ruime en luxueuse kamers. Prima restaurant met zeer democratische prijzen. Perfect ontbijt, gratis privé parking, kortom al wat men kan wensen.

Beoordeeld op 17 mei 2021

Ruime kamers en het hotel ligt in een rustige straat. De airco was wat outdated en warmde of koelde niet meer. Het ontbijt was goed. Geen selfservice door corona. In de gang stonden plateau's met vuile borden en etensresten. Vermoedelijk van de overburen die hun avondmaal op hun kamer aten. Wel niet zo netjes.

Beoordeeld op 16 mei 2021

rustig hotel op een kleine afstand van Bastogne centrum , mooie kamer ruim genoeg , zeer mooie badkamer met een super groote douche, het ontbijt was zeer lekker en de bediening was vriendelijk en behulpzaam

Beoordeeld op 5 mei 2021

Super vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, alles corona veilig.
Er top van genoten van mijn 2 daagse aan bastogne. Ik zou het iedereen aanraden.
Ik kom zeker nog terug, het was een top ervaring. Zeer lekker eten, corona proof geserveerd op de kamer.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 maart 2021

Enkel GEEN Vlaamse zenders (Vrt, Canvas, VTM ) , wel Franse en Luxemburgse zenders en RTL 7 . Voor de rest vriendelijke uitbaters en goede parking . Ook dikke muren dubbele deuren, dus geen lawaai van andere kamers.

Datum van verblijf: maart 2021