Beoordeeld op 6 augustus 2020

Perfecte ligging nabij centrum Bastogne. Vriendelijk personeel, gratis parking, ruime kamers, hygiëne kon hier en daar iets beter (dikke laag stof op ventilator en op wegwerpzakjeshouder in het wc). Ik had een kamer geboekt voor 2 personen en eentje voor één persoon en de kamer voor één persoon was veel ruimer, maar dat ontdekten we pas na het uitpakken.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020

Goed en rustig gelegen hotel op een paar honderd meter van het centrum met privé parking.
Ruime zeer propere kamer en super vriendelijke en gedienstige uitbaters en personeel. Alles super geregel ivm Corona.
wij komen hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Last minute booking voor ons gezin.
We kregen een reuzegrote familiekamer. Dat was een aangename verrassing.
Ontbijt werd omgebouwd volgens de Covid19 maatregelen tot een veilige start van de dag.

De ligging van het hotel is schitterend gelegen om het "101st airborne museum" WO II te bezoeken, zeker en vast een must.

Beoordeeld op 31 juli 2020

Proper hotel
Grote ruime kamers
Vlakbij centrum (200 meter)
Gemakkelijk in- en uitchecken
Vriendelijk personeel
Gerenoveerde mooie badkamer
Ideaal gelegen voor uitstapjes rond Bastogne
Voldoende parking
Super !

Beoordeeld op 29 juli 2020

Fantastisch verblijf met een perfecte en gastvrije bediening.
Lekker eten in het hotel.
Veilig gevoel, ondanks de moeilijke Covid-19 omstandigheden.
Propere kamer.
Dicht tegen het stadscentrum, dus perfect te voet bereikbaar.
Kortom, niets op aan te merken.

Reistype: Reisde alleen