Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 100
Expedia.comUS$ 100
Priceline
TravelocityUS$ 100
Orbitz.comUS$ 100
Beoordeeld op 12 oktober 2021

Prijs kwaliteit dik in orde. Vriendelijk..proper. Ligging op 10 min wandelen van centrum. Gratis parking ah motel. Kortom...goed
Dichtbij goede restaurants.
Dadelijk bij de Luxemburgse grens. Met een groot shopping center, alle dagen open.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit motel heeft zeer nette kamers en grote badkamers. Daarnaast zijn er ook koffie en theefaciliteiten op de kamer. Het ontbijt is deels in de nabij gelegen winkel, maar desondanks zeer goed en rustig. Het motel bevindt zich in een tankstation waardoor het wellicht wat apart oogt, maar eenmaal binnen wordt dit gevoel direct weggenomen. Ook heel aardig personeel!

Kamertip: Weinig kamers dus waarschijnlijk snel boeken.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 24 mei 2021

Nette, mooie moderne kamer. Absoluut geen last van het lawaai van het tankstation of de weg. Stevig bed (heel goed geslapen). Kleine tv, die een paar keer het signaal verloor. Goede wifi.
Mooie, moderne badkamer. Heel goede regendouche. Zalig.
Er hing de 2de dag wel een vieze geur in de douche, alsof het afvoerputje wat verstopt was. Door even de douche aan te zetten, was het verdwenen.
Goed gelegen om de stad te voet te ontdekken. Op 5 minuten van de markt.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 5 mei 2019

Twee nachten geboekt bij dit motel. Het motel lag aan een rotonde aan de rand van het centrum. Het centrum lag binnen loopafstand van het motel. Ook naar het Mémorial du Mardasson / Bastogne War Museum was het vanaf het motel lopend goed te doen. Parkeren (gratis) kon gewoon voor het motel.

De kamer was schoon, netjes en had een strakke mooie moderne inrichting. Hoogstens dat de gordijnen niet de hele breedte van de hotelkamer besloegen waardoor je toch wat last had van lichtval van buiten. Verder geen last gehad van het verkeer of van geluiden buiten ofschoon je het wel zou verwachten daar het motel ook tankstation en supermarkt(je) was en ook nog eens gelegen aan een drukke rotonde. De WiFi in de kamer was ook goed.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het is omdat het misschien wat dieper in Wallonië is, maar men was in dit gebied niet in staat je in het Nederlands te woord te staan en dat gold ook voor het personeel van het motel, maar ze spraken goed Engels en met wat Frans kwamen we er ook uit.

Het ontbijt was goed en misschien wat minder uitgebreid dan bij andere hotels, maar dat vonden we geen bezwaar want er werd ook geen megaprijs gerekend voor het ontbijt. Samenvattend: een goed motel waar we graag nog een keer terugkomen.

Datum van verblijf: april 2019
Mike R, Gérant van Le Merceny Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beste David_and_Irma,

Hartelijk dank voor uw vriendelijk en uitgebreid commentaar. Deze feedback is zeker interessant voor ons en we trachten altijd vooruit te gaan. Dit kan alleen door opmerkingen van onze klanten… ;-)

We zijn blij dat jullie een goed verblijf hadden bij ons en we zouden zeker heel content zijn om jullie nog eens bij ons te mogen verwelkomen.

Groeten,
Mario Schmit - GM

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaald en verder geholpen. Kamer was zeer verzorgd en net. Moderne kamer. Hotel ligt naast drukke rotonde maar dat valt qua geluid zeer goed mee. Tankstation, bakkerij en shop onder het hotel zijn gemakkelijk!

Datum van verblijf: december 2018