Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 97
PricelineUS$ 97
Hotels.comUS$ 97
TravelocityUS$ 97
FindHotelUS$ 97
Orbitz.comUS$ 97
Beoordeeld op 25 februari 2018

Inderdaad bij een tankstation inclusief kleine supermarkt. Vriendelijke receptie en niets is te veel voor hen. We werden Keurig geholpen je merkt helemaal niets van verkeer of geluiden van buiten. Keurige Kamer, heerlijke bedden, koffie en thee op de kamer en gratis 2 flesjes water. Je logeert heel Centraal en vlakbij restaurants en het ontbijt was ook prima. Er was van alles. Kortom echt een aanrader. Zeker een uitstekend Waard

Kamertip: Er zijn maar 8 kamers,dus snel beslissen
Datum van verblijf: februari 2018
Mike R, Gérant van Le Merceny Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Geachte yvdb2015,

Dank U vriendlelijk voor U reactie. We zijn heel blij dat U tevreden bent geweest bij ons.

Hopelijk to een volgend keer.

Beoordeeld op 24 februari 2018 via mobiele applicatie

Moderne schone kamer. Goed geïsoleerd dus geen geluid van buitenaf. Super douche en goede bedden. Moderne inrichting ontbijt redelijk / simpel. Vriendelijk personeel. Auto parkeren voor de deur gratis

Datum van verblijf: februari 2018

Beste meneer Peter V,

Hartelijk dank voor uw commentaar. We zijn blij dat U een goed verblijf had bij ons.

Wij hopen U opnieuw te kunnen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 8 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooie moderne nieuwe kamers. .
Tankstation,supermarkt met lunchroom.
En motel met 8 kamers ineen.
Ook heerlijk onbijt.
Vriendelijke behulpzame bediening.
Fijne uitvalsbasis om de ardennen te verkennen of 10min rijden naar Luxemburg

Datum van verblijf: juni 2017
Mike R, Gérant van Le Merceny Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017

Geachte Frans

Hartelijk dank voor uw commentaar. We zijn blij dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten.

Mario Schmit / GM

Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel schoon en in goede staat en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De ingang is in het tankstation. Goede prijs kwaliteit verhouding. Dus twijfel niet als je naar bastogne wil gaan.

Datum van verblijf: maart 2017
Mike R, Gérant van Le Merceny Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2017

Geachte meneer Arie,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bezoek aan ons hotel. Wij hopen u had een fijn verblijf in onze regio.

Wij hopen u in de toekomst graag weer als onze gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 1 november 2016

We verbleven hier voor de derde keer en komen zeker nog terug Goed gelegen motel met mooie en verzorgde kamers , minibar. Goede wifi Dicht bij koopcentrum Pommerloch in Luxemburg. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2016