Gaston112
Waddinxveen, Nederland

Genoten

Beoordeling van Hotel Leo Station
4,0 van 5 bollen30 okt 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden een superior kamer en dit was echt een mooie kamer, schoon en groot.
De airco was fluisterstil, in de badkamer was vloer verwarming.
Bedden waren lekker en ruim opgezet.
Enige minpunten waren de verlichting voor de spiegel in de badkamer, dat was te min en het raam tussen de badkamer en de slaapkamer. Overdag een leuke gadget, maar 's avonds een vervelende bijkomstigheid als de ene slaapt en de andere de badkamer bezoekt. Dan komt er een zee van licht binnen in de slaapkamer.
Ik zou daar een plissée gordijn neerhangen. Het ontbijt krijg je waarvoor je betaald, de moeite waard dus.

We komen zeker een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
0.3 km van Hotel Leo Station
  • Vio.com
0.4 km van Hotel Leo Station
0.3 km van Hotel Leo Station
Een fantastische B&B, erg schoon en netjes. Erg vriendelijke eigenaar Marc, die Nederlands spreekt! Het ontbijt werd samen met Marc ( leraar geschiedenis) genuttigd, supergezellig... onder het genot van verse broodjes, zelfgemaakte jam, kaas, regionale worst, jus d’ orange en koffie en/ of thee kwamen de geschiedenis, zijn werk en onze reis ter sprake.  Ook veel verschillende voorwerpen uit de tweede Wereldoorlog heeft Marc tentoon gesteld in zijn B&B, wat deze B&B extra uniek maakt.
  • Vio.com
      • Priceline
      11.3 km van Hotel Leo Station
      Meer hotels in Bastogne bekijken
      Beoordeeld op 16 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie, moderne kamer met airco/verwarming en mini ijskastje. Stijlvolle inrichting (maar weinig privacy naar de badkamer).
      Luxueus ontbijt mét cava. Zowel ruime keuze voor de hartige proevers, als de zoete snoepers ;-)
      Hotel vlak in het centrum van Bastogne gelegen, nabij verschillende horeca-aangelegenheden.
      Ook het eigen hotel-restaurant (zowel de ‘wagon’ als de ‘bistro’) zijn zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
      Beoordeeld op 1 juni 2021

Het voorbije weekend deed ik met mijn schoonbroer een trip naar Bastogne, met een overnachting in Hotel Station Léo. Net voor het oprijden van de parkeerplaats reed ik op een spijker. Binnen de 5 minuten was mijn achterband zo plat als een vijg. 18:00 's avonds. Alles dicht. Ik meld het probleem bij het onthaal van het hotel. Alle aanwezigen (een 5-tal mensen) beginnen daarop rond te bellen, naar kennissen, vrienden, ... en na een kwartiertje komt Momo bij me om te zeggen dat zijn verzekeraar een goeie depanneur kent.
      Wat een hulpvaardigheid. Overigens, het hotel is ook meer dan de moeite waard.
      Hans

Prachtige kamer
      Lekker eten
      Vlotte bediening
      Een ware belevenis

Iedereen heeft zich uit de naad gewerkt om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
      De kamer was top, king size bed, prachtige badkamer met inloop regen douche.
      Er was gezorgd voor een groot overdekt en verwarmd terras,
      De beperkte Corona-kaart was echter van hoog niveau met lekkere culinaire hoogstandjes.
      Vlotte, keurige en opmerkzame bediening die ons op alle wenken bijstond.
      Een aanrader op elk gebied

Datum van verblijf: mei 2021
      Beoordeeld op 3 oktober 2020

Hotel Leo Station Bastogne een hotel om U tegen te zeggen .

Eerst en vooral , was al lang geleden dat we ons zo goed thuis hebben gevoeld .
      Hotel was in alle opzichte perfect .
      De kamers hebben een thema , alles over treinen .
      Badkamer , kamer waren om U tegen te zeggen . Frigo , bureau op de kamer ;
      Elke dag verse handdoeken en de kamer volledig opgeruimd .
      S’morgens steeds een uitgebreid ontbijt . Alle verse producten waren er aanwezig , het knapperig vers brood met allerlei beleg was top .
      Ook constant iemand die alles in het oog had .
      Hier komen we zeker terug . We hebben er van genoten .
      EEN DIKKE PROFICIAT AAN HET GANSE TEAM .

Kamertip: Onze kamer 204 was tip top in orde .
      Datum van verblijf: september 2020
      Beoordeeld op 13 september 2020

Zeer mooie nette kamer. Wij hadden een kamer achteraan, lekker rustig dus :-)
      Uitstekend ontbijtbuffet en geweldige keuken.
      Wat moet een mens meer hebben ?

Bastogne zelf is niet veel zaaks maar er zijn voldoende wandelingen te doen in naburige dorpen.

Datum van verblijf: september 2020