Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor176 US$
Orbitz.com
Hotels.com176 US$
Booking.com176 US$
eDreams176 US$
Travelocity176 US$
Beoordeeld op 15 augustus 2020

Zeer mooie en originele setting: interieur verwijst naar station met ook tal van mooie afbeeldingen en heuse wagons in een deel van het restaurant. Blijkbaar is Leo vlak na WO2 begonnen met een friterie in een wagon op deze plek en het is knap hoe dit thema is bewaard gebleven en spectaculair verfijnd. Prachtig interieur, ook in de kamer. Ruime kamer, zeer modern, zeer mooie badkamer met ruime douche (ik verbleef in het hoofdgebouw - er is blijkbaar ook een annex). Airco werkte goed wat fijn was tijdens een hittegolf. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, ook in het restaurant dat zeer druk bezocht wordt (best reserveren als je zo'n tafel in een wagon wil). Alle details zijn overdacht - tot de Corona-mondmaskers met logo van het hotel toe. Ook een taartenwinkeltje met les Tartes de Francoise in het gebouw. Perfect gelegen aan het centrale McAuliffe plein in de straat die naar het Bastogne War Museum leidt (N30 - auto nodig) en er is een privé parking achter het hotel (wel even vragen aan de receptie hoe je daar geraakt). Ontbijt was zeer uitgebreid buffet met ruime keuze aan vers fruit, eggs en spekreepjes, croissants, vers brood, ruime keuze aan beleg, pannekoekjes, ... En goeie koffie.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020

Aangename verassing. Perfect hotel midden in het centrum. Gratis parking om de hoek. Vriendelijke ontvangst, mooie, nieuwe en ruime kamer. Kraakproper. Bedden aan de zachte kant. Uitgebreid ontbijt. Ook het restaurant is aan te raden. Prijs / kwaliteit top!

Kamertip: Superior kamer aan de achterzijde zijn ideaal.
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Een mooi hotel in het midden van het centrum. Prima in orde, nette en grote kamer, zeer leuke badkamer.
Airco.
Iets duurder, maar prijs kwaliteit dik in orde.
Ook het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Leo kende ik nog van vroeger en ik was verrast door dit hotel, wat is dit top! Ik had een kamer met balkon waar je op kunt staan, niet zitten. Alles was top en schoon. Volstrekt nieuw. Het ontbijt was uitgebreid en heelrelaxed. Dit hotel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk weekendje weg in een goed verzorgt en prettig hotel, zeker een aanrader! Luxe kamer geboekt, zo goed als nieuw. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Wil je s’avonds lekker dineren dan kun je daar ook goed terrecht. Diverse musea over WO2 in de nabije omgeving

Datum van verblijf: mei 2019