176 US$
Expedia.com176 US$
eDreams176 US$
Booking.com176 US$
Beoordeeld op 28 juli 2020

Een mooi hotel in het midden van het centrum. Prima in orde, nette en grote kamer, zeer leuke badkamer.
Airco.
Iets duurder, maar prijs kwaliteit dik in orde.
Ook het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Leo kende ik nog van vroeger en ik was verrast door dit hotel, wat is dit top! Ik had een kamer met balkon waar je op kunt staan, niet zitten. Alles was top en schoon. Volstrekt nieuw. Het ontbijt was uitgebreid en heelrelaxed. Dit hotel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk weekendje weg in een goed verzorgt en prettig hotel, zeker een aanrader! Luxe kamer geboekt, zo goed als nieuw. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Wil je s’avonds lekker dineren dan kun je daar ook goed terrecht. Diverse musea over WO2 in de nabije omgeving

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Top locatie, nette kamers en smaakvol ingericht. Ga zeker dineren in het restaurent, lekkere klassiekers en dit alles aan aangename prijzen!
We waren aangenaam verrast
Prijs kwaliteit en heel vriendelijk personeel...

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Wij sliepen in 2 kamers op de vierde verdieping van hotel 2, zonder lift. Hoewel redelijk proper waren de kamers lawaaierig en onpraktisch. Receptie ondeskundig en zeer traag. Ontbijtbuffet was daarentegen weer prima verzorgd.

Datum van verblijf: september 2018
Bertholet G, Gérant van Hotel Leo Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Hallo meneer, eerste willen we u vertellen dat er geen hotel is met 4 verdiepingen, maximaal 3.
U hebt uw eigen traditionele kamer gekozen en in traditionele kamers is er geen lift maar trappen.

Wat betreft de receptie, verontschuldigen we ons, maar om een ​​cheque in te voeren duurt het gemiddeld 5 tot 10 minuten niet meer.