“Lekker, maar niet bijzonder”
Beoordeling van L'Auberge Saint-Remacle

L'Auberge Saint-Remacle
Geclassificeerd als nr. 17 van 24 Restaurants in Stavelot
1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gestopt voor een snelle hap. En daar is het de juiste plaats voor. Dit is de ideale plaats voor een spaghetti of andere snack. Jammer is wel dat je geen kleine snacks zoals een croque kan bestellen tijdens het diner. Ook jammer is het feit dat niemand moeite deed om Nederlands te spreken. Dat moet niet, maar de meeste zaken in de buurt doen dat wel.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten voor een goede prijs. Veel beter dan de toeristische restaurants rond Coo. Prima bediening !

Datum van bezoek: juli 2020
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Met vier en de hond gaan eten op zondagmiddag na een flinke wandeling. Twee maal balletjes op luikse wijze, de hamburger st remacle en de forel op wijze van de brasserie: iedereen heeft goed gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2019
16 september 2018 beoordeeld

Tijdens een weekje vakantie hebben we hier twee keer gegeten. Zonder op eerdere beoordelingen te letten hebben we hiervoor gekozen uit de meerdere restaurants die er dicht bij elkaar lagen.
De eerste keer konden we op het terras terecht. De tweede keer hebben we vanwege het frisse weer binnen gegeten.
Beide keren kozen we voor echte specialiteiten uit de Ardennen: ham en paté als voorgerecht en forel als hoofdgerecht. Alles zag er prima verzorgd uit tegen een redelijke prijs. De bediening was vriendelijk en werkte vlot.
De forel werd geserveerd in een roomsaus met paddenstoelen en hamreepjes.

Datum van bezoek: september 2018
24 mei 2018 beoordeeld

Lekker gegeten in deze zaak. De kaart is vrij basic, maar wel degelijk. De bediening is een beetje chaotisch, de bestellingen van de ene tafel belanden wel eens bij een andere, enz. Toch gaan we wellicht nog terug.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die L'Auberge Saint-Remacle bekeken, bekeken ook

Stavelot, Provincie Luik

In L'Auberge Saint-Remacle geweest? Deel je ervaringen!