Leg de laagste prijs van deze websites vast
Lol.travel
eDreams
ZenHotels.com
Beoordeeld op 8 juli 2020 via mobiele applicatie

Jammer van de domper van ontvangst door vreselijke onvriendelijk receptioniste (Joell) en tijdens verblijf dat zij receptie eerder voor onze neus sloot met als excuus dat ze het gehad had die dag........ hoe is dit mogelijk...

Na 3x nu hier terug te komen komen we hier voortaan niet meer terug.
Jammer dat dit zo’n domper is.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Geweldige vakantie gehad op Domaine long pre.
Vriendelijk ontvangen bij aankomst.
We hadden huisje nr 414.
Huisje aan de rivier, dus prachtig uitzicht.
Iedere dag een flinke wandeling gemaakt.
Heel fijn dat je via de brug direct de bossen in kunt.
Voor de kinderen is er genoeg te doen.
Een groot basketbal/voetbal en tennisveld.
Levend schaken en ook een leuke visvijver.
Zwembad was tijdens onze vakantie gesloten.
Iedere ochtend heerlijke en betaalbare broodjes via de receptie.
Huisje was netjes, schoon en ruim genoeg.

Datum van verblijf: oktober 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Bedankt voor uw positieve feedback, fijn dat u heeft genoten van uw vakantie! Heel graag tot ziens :)

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Leuk domein met perfecte ligging: aan riviertje en vlakbij Plopsa Coo. Fijn openlucht zwembad, prima taverne, degelijke verblijfplaatsen in verschillende stijlen... voor elk wat wils! Mooi groen domein.

Datum van verblijf: augustus 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Bedankt voor uw mooie review en heel graag tot ziens op Domaine Long Pré! :)

Beoordeeld op 6 september 2019

Fijn genoten met familie in prachtige omgeving.
Verblijf in chalet woning was prima en ruim voldoende om te vertoeven.

Fijne en veilige omgeving voor kinderen en voldoende vertier en uitstapjes aanwezig.

Receptie bij ontvangst is vriendelijk.
Meer uitleg wat mogelijk is in omgeving zou fijn zijn of zoals vaak wordt gedaan in andere parken op bepaalde tijd voor nieuwe gasten info half uurtje in restaurant met uitleg en evt kopje koffie erbij.

Min puntje: Hygiene in netheid restaurant kan echt beter.
In huisje zou fijn zijn als ramen niet zo vuil waren van viese vaatdoek maar
met echte spons was gedaan, vieze strepen zaten op de schuifpij ramen.

Hoop dat dienst hierwat aan doet want zijn niet de enige met deze signalering.

Verder super lokatie en zeker voor herhaling vatbaar want verblijf was te kort.

Kamertip: Chalet woningen aan speelweide zijn super voor kinderen
Datum van verblijf: augustus 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Bedankt voor uw review! Fijn dat u heeft genoten op ons vakantiepark en wij hopen u in de toekomst vaker te mogen begroeten. Uw aandachtspunten zullen zeker meegenomen worden, hartelijk dank!

Beoordeeld op 2 september 2019

Met gezin in mooie puntdak chalet gezeten, heerlijk aan het grasveld voor de kinderen.
Het huisje en park was fantastisch en komen zeker volgend jaar weer terug.
Klein min puntje was wel dat schoonmaak beter kon en de schuiframen met schone doeken worden schoongemaakt, het leek wel gedaan met een dweil.

Het restaurant mocht wel beter schoon zijn, tafels en stoelen kleffig... dit kan eigenlijk niet.

Verder top genoten van de omgeving en rust park.

Datum van verblijf: augustus 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Bedankt voor uw review. Wij gaan aan de slag met uw opmerkingen en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten op ons vakantiepark!