Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een heel mooi park met veel mogelijkheden voor activiteiten. Alles in het park ziet er netjes en verzorgd uit. Onze bungalow was wel wat verouderd. Apparatuur wat niet goed werkt. Het huisje was slecht schoongemaakt. Veel vieze plekken waar we met de tijd achterkwamen. Een muffige lucht in het huisje, wat er niet uitging.
Maar nogmaals: het park was verder echt top!

Datum van verblijf: augustus 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Bedankt voor uw positieve review en aandachtspunten. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten op ons vakantiepark.

Beoordeeld op 17 april 2019 via mobiele applicatie

Prachtige ligging, accommodatie licht verouderd maar voor de prijs ok.. Veel mogelijkheden voor kids.. Er was wel last van luidruchtige jongeren na 23u.. Dit werd gemeld aan de receptie. Huisje was niet echt proper.. Ook dit werd heel behulpzaam opgelost aan de receptie... De vorige keren dat we kwamen waren de huisjes wel proper.. Ook een pluspunt.. Goede service receptie en tweetalig

Datum van verblijf: april 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Nogmaals excuses voor de overlast! Bedankt voor uw review en wij verwelkomen u graag weer opnieuw :)

Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Vervallen producten verkopen in de shop die meer als maand en half over datum zijn..promo 1+1 gratis ...dit moet wettelijk gecommuniceerd worden..toen de medewerkster erover aangesproken werd kwam ze arrogant over, limiet agressief (video als bewijs) met het feit dat ze van plan waren het weg te doen#NOT..management ging ons terugbellen wat dus niet gebeurd is..kamer ontbrak kussens en een dekbed..tevens alles oud en vies..nooit meer. Bezoek eerste week april 2019..lees meer van mijn reviews..ik stuur amper tot nooit negatieve reviews maar dit sorry..

Datum van verblijf: april 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. U heeft het geld van de blikjes uiteraard netjes terug ontvangen. Er is per mail reeds contact met u opgenomen.

Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

We zijn onder de indruk van het domein en de ligging ervan, zouden wel eens willen terug komen in de zomer. Wel zouden we een iets groter chaletje nemen zonder buren, de appartementjes zijn net iets te klein en ze hoort alle buren en ruiken ook wat muf, Nuja we betaalden daardoor wel een stuk minder en met wat te verluchten en oordopjes los je veel op.

Datum van verblijf: maart 2019
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Bedankt voor uw eerlijke review! Inderdaad, de vrijstaande chalets bieden iets meer ruimte en privacy ten opzichte van de geschakelde appartementen en bungalows. Wij verwelkomen u graag opnieuw!

Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben een lang weekend verbleven in huisje 418 op het park. Echt een mooi huisje! De locatie is perfect, vanuit de slaapkamer kan je de rivier zien stromen. Verder is het huisje van alle gemakken voorzien zoals een stort douche, televisie, vaat wasser etc. Echt ideaal om even helemaal tot rust te komen. Het park is mooi en je loopt direct de natuur in. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf op ons vakantiepark!