Leg de laagste prijs van deze websites vast
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 18 september 2020

Hotel Dufays is een authentiek hotel, prachtig ingericht, perfecte voorzieningen, kraaknet, met een vriendelijk onthaal, sublieme tuin en uitzicht, omelet van het huis is heerlijk, een aanrader ! De ligging leent zich prima voor wandelingen in de streek.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Grote kamer, gezellig ingericht. Gastheer is zeer behulpzaam en Nederlandstalig. Ontbijt uiterst verzorgd en méér dan voldoende, alles mooi vers en zeker coronaproof aangeboden ! Eitjes bereid volgens wens met verse groentjes erbij. Op wandelafstand van restaurants om ‘s avonds iets te gaan eten. Wij verkiezen wel een douche boven een bad maar dat is een persoonlijke keuze en ook maar een kleinigheidje.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel erg leuk hotel in het gezellige Stavelot!
Vriendelijke ontvangst door de aangename gastheer!
De Afrika kamer is origineel ingericht volgens thema, met een heel ruime badkamer en alles is uitermate schoon!
De Afrika kamer heeft een balkon met een prachtig uitzicht!
Het ontbijt is heel uitgebreid en ontbreekt niets!
Kortom prijs/kwaliteit is dit een heel correct en aan te raden hotel!
Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 juli 2020

Kan dit hotel aan iedereen aanbevelen en kom zelf ook vast nog eens terug! Parkeren in de straat is weliswaar lastig, maar dat kleine ongemak wordt ruimschoots vergoed. Ad en Frank, de gastheren, doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 26 juni 2020

Romantisch rustig hotel met vriendelijke gastheer een mooie verzorgde tuin en prachtig uitzicht vanuit de ontbijtruimte. De kwaliteit van het bed vonden we iets minder en de meubelen (art deco) en parket schreeuwen naar een goede boenwas-beurt ... voor de rest een aanrader voor wie een hotel zoekt in het centrum van Stavelot .

Datum van verblijf: juni 2020