A̷n̷g̷i̷e̷
Maassluis, Nederland

Wederom goed

Beoordeling van Hotel la Maison
4,0 van 5 bollen24 mrt 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Eens in een ander seizoen hier verbleven. Het verblijf was wederom goed en het eten weer heerlijk. De omgeving is genieten zo met het zonnetje op de bergen. Wij waren er het weekend voor het Laetare feest en de straten waren daarom al mooi versiert met vlaggen en speciale lampen. Het Laetare festival is op 30-31 maart.
Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
O bien aimé
0.2 km van Hotel la Maison
3.4 km van Hotel la Maison
Bar/lounge
Luxurious hotel beds with first class linen
  • eDreams
3.7 km van Hotel la Maison
The annex at night
3.7 km van Hotel la Maison
    6.8 km van Hotel la Maison
    Meer hotels in Stavelot bekijken
    Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Geboekt via hotelkamerveiling dus zeker niet de hoofdprijs betaald! Helaas wel voor de toeristenbelasting à €4,- pppn.
    Hotelkamers ruim (3e verdieping), badkamers prima. Je hebt er wat je nodig hebt maar geen overbodige luxe verwachten. Wij hadden gehele 3e verdieping dat erg prettig was met kids.
    Gastheer mag wel een lesje hospitality volgen... geen enkele interesse in zaken als goede reis gehad, prettig verblijf gehad, nog tips nodig voor de omgeving, wellicht diner nuttigen in ons restaurant?

Datum van verblijf: februari 2019
    Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier van 30 november tot en met twee december. We kwamen half negen aan en de reservering van hkmv (goedkoop incl weekend toeslag) bleek niet door gekomen te zijn. Gelukkig was dit geen probleem en kregen we snel een kamer. Gezien het bedrag wat we betaald hebben en het feit dat dit hotel 200 jaar oud is zijn er hier en daar wat dingetjes. Het kraakt verder een beetje en is gehorig. Hotel heeft ook een lift dus je hoeft niet perse alle treden beklimmen. We konden nog aanschuiven bij het eten en kregen een lekker gratis aperitiefje. De service en gerechten waren gewoon prima!!! Wij hadden ook twee meeneem ontbijtjes voor 8 euro pp en dit vinden wij wel de prijs waard. Je kan zelf kiezen wanneer je je deze afhaalt dus dan kan je lekker uitslapen en daarna uitgaan. Bij het uitchecken hielp de man ons en kregen een kloppende rekening. Trouwens we zijn hier nu voor de tweede keer gekomen en deze meneer is gewoon super vriendelijk dus snap niet waar de andere meningen op gebaseerd zijn. Wellicht kunnen de gasten zichzelf anders opstellen. 21 december komen we weer terug en wrs de volgende jaren ook nog!

Datum van verblijf: december 2018
    Beoordeeld op 6 november 2018

Hartelijke ontvangst en incheck-uit-checkprocedure.Het hotel is een historisch gebouw met alle charme vandien als je dat op prijs stelt. Het trappenhuis is van prachtig houtwerk.
    De eetzaal is modern ingericht en doet prettig aan. De menukaart biedt behoorlijk wat verschillende variaties. Het hotel is vanaf Dinsdag t/m Zaterdagmorgen open.
    De WIFI-ontvangst op de kamers kan/moet beter!

Kamertip: De kamers(4 per etage) aan de voorgevel bieden zicht op de markt
    Datum van verblijf: oktober 2018
    Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Via hotelveiling voor twee euro geboekt. Uiteindelijk totaal €39 kwijt na alle toelagen. Natuurlijk geen geld voor twee nachten. Gebodene gewoon goed. Centraal gelegen in Stavelot. Schoon en mooie kamers. Douche wat gedateerd maar schoon.
    Absolute aanrader voor dit geld.

Datum van verblijf: november 2018
    Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Voor 32 euro zouden we samen 2 nachten kunnen verblijven in Stavelot. Het bed was echter zo klein dat we nog 64 euro hebben betaald voor een upgrade. Dan hadden we wel automatisch ontbijt erbij. Nog steeds niet heel duur voor Nederlandse begrippen. Het eten was goed. De eerste avond speenvarken en kreeftenroomsoep en nog een toetje van nougatijs. Dit was erg lekker. De tweede avond had mijn man carpachio deze vond hij niet lekker en werd zonder problemen geruild voor iets anders. Namelijk de wildpate die ik ook had en daarna de eendenborstfilet genomen. Dit was allemaal heerlijk. Pate was zelf gemaakt en speenvarken had bijna een dag in de oven gestaan voor een langzame garing. Duidelijk iemand die echt aandacht aan de maaltijd besteed en dit hebben we erg gewaardeerd. We hopen dat de volgende keer alle kamers een fijn bed hebben. We vinden 3 stippen net geen recht doen, maar 4 eigenlijk ook niet.

Datum van verblijf: november 2018