“Lekker en vriendelijk”

Brasserie-Restaurant Le Baron
Geclassificeerd als nr. 5 van 24 Restaurants in Stavelot
1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geluncht in de drukke zomervakantie. Het eten was zeer lekker en de bediening ook vriendelijk. Één van de obers sprak ook zeer goed Nederlands. Ze hebben ook hun eigen bier, maar dat was niet zo heel bijzonder.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld

Op het terras stonden teveel tafels naar ons gevoel om de coronamaatregelingen goed te kunnen opvolgen. Al is dat in de meeste brasseries wel een probleem. We gaven het dan toch maar een kans. Niet alle obers hadden hun mondmasker correct op, zo hing het bij een aantal van hen onder hun neus. We hebben een hamburger gegeten, die was wel lekker. We zijn wel niet langer gebleven dan nodig was.

19 juli 2020 beoordeeld

Mooie zaak met een knap terras en goed eten. Echter de bediening laat veel steken vallen. Na het hoofdgerecht geen interesse meer in de klant, dessertkaart komt ook na een tweede maal vragen niet. Bediening heeft het slecht, te druk.

19 juli 2020 beoordeeld

De maaltijd was correct, eenvoudige brasseriekeuken, niks meer of minder. Wat ons stoorde, was dat geen enkel personeelslid het mondmasker correct droeg (neus en/of mond bleven onbedekt). We hebben dit ook gezegd tegen onze ober die zijn mondmasker snel fatsoeneerde (even later droeg hij het alweer verkeerd, hopeloos dus). Menukaarten werden, zoals door iemand reeds opgemerkt, inderdaad gewoon doorgegeven. Tafels stonden op een correcte afstand, maar of ze na gebruik gedesinfecteerd werden, weet ik niet.

14 juli 2020 beoordeeld

Van corona was weinig te merken. Menukaarten werden rechtsreeks van de ene tafel naar de andere doorgegeven. We deden tevergeefs moeite om aan extra frietjes te geraken maar door het vele volk werden we over het hoofd gezien.

Reizigers die Brasserie-Restaurant Le Baron bekeken, bekeken ook

Stavelot, Provincie Luik

In Brasserie-Restaurant Le Baron geweest? Deel je ervaringen!