Frank D

Verjaardag van mijn echtgenote op een zeer aangename en vooral culinair hoogstaande wijze gevierd...reeds 4e keer ! Vriendelijke

5,0 van 5 bollen1 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Uitstekend romantisch hotel met culinair hoogstaand restaurant...
Idéaal om speciale gelegenheid met vrienden of partner te vieren...
Huisdier welkom.
Zeer ruime kamer en gratis laden auto mogelijk...
Gelegen in een verzorgd park ...
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Restaurant
The annex at night
4.4 km van Romantik Hotel Le Val d'Ambleve
Gratis parkeren
Toutes nos chambres dispose d'une douche individuel, d'une Smart TV ainsi que d'une connexion  internet
1.4 km van Romantik Hotel Le Val d'Ambleve
    2.4 km van Romantik Hotel Le Val d'Ambleve
      6.3 km van Romantik Hotel Le Val d'Ambleve
      Meer hotels in Stavelot bekijken
      Beoordeeld op 21 mei 2023 via mobiele applicatie

Zeer persoonlijke ontvangst. Mooie moderne kamers. Zeer ruim restaurant waar je zeker niet te dicht bij de buren zit. Een professionele bediening met toch ook weer een persoonlijke touch. Niets is teveel gevraagd voor het personeel. Ook over het eten niets dan lof!

Datum van verblijf: mei 2023
      Beoordeeld op 9 mei 2023

Het hotel ligt op een mooi plekje net buiten het centrum vanStavelot. Oude villa met een mooie tuin eromheen met gezellige zitplekken.
      Wij hadden de suite in de villa. De meeste kamers zijn in de 2 bijgebouwen. De suite is zeer ruim, een zit gedeelte en een slaapgedeelte. Alles was zeer schoon. Bedden waren goed. Alleen jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig is, want de zon staat de hele dag op de kamer en het werd er behoorlijk warm. De suite ligt aan de straatkant en er is redelijk veel verkeer. Hiervan is wel een beetje hinder als je met de ramen open slaapt.Het ontbijt is gedeeltelijk in buffetvorm en je kan hele lekkere extra’s bij bestellen, zoals omelet, pancakes, gekookt ei, wafels.
      De tuin was erg fijn, vooral omdat de meeste kamers geen balkon hebben.
      Normaal gesproken zou ik dit hotel aan de prijzige kant vinden voor wat je krijgt, maar wat dit hotel echt de moeite waard maakt, is de persoonlijke benadering van alle mensen van het hotel. Niks is hen teveel, ze weten in welke kamer je verblijft, stellen je op je gemak. Je voelt je hier echt nog een gewaardeerde gast. En dat maakt dat ik dit hotel de hoogste score geef. Een heel dik compliment voor de gastheer van Le Val d’Amblève, wat een passie voor het vak! Wij hebben genoten van ons verblijf!

Datum van verblijf: mei 2023
      Beoordeeld op 22 januari 2023 via mobiele applicatie

Geweldige service, lekker diner en mooie uitvalsbasis om leuke wandelingen te maken.

Wij zijn aangekomen na een zware sneeuwval en geraakten de parking niet op gereden. Lars stelde direct alles in het werk om ons samen met het personeel verder te helpen en de auto in de sneeuw verder te duwen op de correcte parkeerplaats. Toen er tijdens het diner een probleem was, heeft Lars opnieuw ingegrepen en konden we verder genieten van een onberispelijke bediening. De service in dit hotel door het ganse team is ongelooflijk en komt zelden voor. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: januari 2023
      Beoordeeld op 3 juli 2022

Samen met onze kinderen hebben wij genoten van een weekend in hotel Le Val d Amblève. Het arrangement Romantik is een een aanrader. Culinair een verwennerij, vriendelijke bediening. Prachtige locatie met mooie tuin. Stavelot is gezellig en de omgeving is geweldig wandelgebied.

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 7 februari 2022 via mobiele applicatie

Perfect
      Netjes 2-talig team, super gastvriendelijk, zeer mooie modern hotel, prachtige restaurant, zeer mooie kaart, goede suggestie menu, wijnkaart om van te dromen. Zeer correct ontbijt. In zijn soort zeer goede prijs kwaliteit.
      Perfectie!

Kamertip: Zeer romantische setting