Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 176
PricelineUS$ 177
Hotels.comUS$ 176
TravelocityUS$ 176
eDreamsUS$ 177
FindHotelUS$ 176
Beoordeeld op 7 februari 2022 via mobiele applicatie

Perfect
Netjes 2-talig team, super gastvriendelijk, zeer mooie modern hotel, prachtige restaurant, zeer mooie kaart, goede suggestie menu, wijnkaart om van te dromen. Zeer correct ontbijt. In zijn soort zeer goede prijs kwaliteit.
Perfectie!

Kamertip: Zeer romantische setting
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 15 januari 2022 via mobiele applicatie

De ligging van hotel is vlakbij de route malmedy echter. Mijn kamer in residentie heeft geen last van het verkeer. Kamer 17 met terras.
Goede bedden ruime kamer 30m2 met smart tv vele zenders.
Restaurant serveert menu van de dag. Op michelin niveau vriendelijke bediening. In het weekend veel lokals in het restaurant.
Ontbijt op buffet niveau ruime sortering .
Resumerend goede kamer in de residentie uitstekende keuken. Stavelot zelf terrasjes zat.
Voor een niet te duur verblijf aanrader. Op zeer hoog niveau.

Kamertip: Aan de zijkant of achterkant residentie geen geluid. Inmiddels zijn er kamers met airco.
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Hotel is zeer leuk en je voelt je nog echt klant. Niets is te veel.
Wij hadden kamer 27 wat een zeer leuke is in bijgebouw maar met raam open slapen is toch iets minder door "vracht"verkeer. Spijtig maar niets aan te veranderen door locatie. Wel stilaan tijd om te vernieuwen daar sporen van gebruik zichtbaar worden. Echter dit wordt graag gepardonneerd door de vriendelijkheid, het welkom voelen en toch wel de zeer goede keuken. Dit alles aan een verantwoorde prijs. Echt aan te bevelen in de streek.

Beoordeeld op 25 oktober 2021

Super hotel , mooie kamers met een prachtige tuin en en een uitmuntende keuken .
Verbleven van woensdg tot zaterdag. Het restaurant is erg gezellig. Fijn dat je een aperitief in een salon kan drinken. Het ontbijtbuffet was top. Het avondmaal was zeer lekker en zeker genoeg.

Beoordeeld op 25 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, fantastisch restaurant en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Beide diners (4- en 5 gangen) waren uitmuntend. Kamers in het ‘oude’ gebouw zijn wel wat gehorig en een kamer aan de straatkant kan wat geluid geven van voorbijrijdend (vracht) verkeer.