Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 183
PricelineUS$ 183
Hotels.comUS$ 183
TravelocityUS$ 183
Orbitz.comUS$ 183
eDreamsUS$ 183
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Hotel is zeer leuk en je voelt je nog echt klant. Niets is te veel.
Wij hadden kamer 27 wat een zeer leuke is in bijgebouw maar met raam open slapen is toch iets minder door "vracht"verkeer. Spijtig maar niets aan te veranderen door locatie. Wel stilaan tijd om te vernieuwen daar sporen van gebruik zichtbaar worden. Echter dit wordt graag gepardonneerd door de vriendelijkheid, het welkom voelen en toch wel de zeer goede keuken. Dit alles aan een verantwoorde prijs. Echt aan te bevelen in de streek.

Beoordeeld op 25 oktober 2021

Super hotel , mooie kamers met een prachtige tuin en en een uitmuntende keuken .
Verbleven van woensdg tot zaterdag. Het restaurant is erg gezellig. Fijn dat je een aperitief in een salon kan drinken. Het ontbijtbuffet was top. Het avondmaal was zeer lekker en zeker genoeg.

Beoordeeld op 25 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, fantastisch restaurant en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Beide diners (4- en 5 gangen) waren uitmuntend. Kamers in het ‘oude’ gebouw zijn wel wat gehorig en een kamer aan de straatkant kan wat geluid geven van voorbijrijdend (vracht) verkeer.

Beoordeeld op 9 april 2021 via mobiele applicatie

Tijdens een 2daags bezoekje aan de streek, boekten wij dit hotel. Een aangename verrassing: excellente bediening, niets wat teveel gevraagd. Door COVID kregen we diner en ontbijt op de kamer : een tafeltje gedekt voor 2, aan ons raam in de kamer, met een kaarsje erbij, een lekker wijntje en zeer lekkere 3 gangen menu. ZALIG om te genieten na al die maanden zonder restaurantbezoek. Een aanrader !

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 24 februari 2021

Eigenlijk begint de goede beoordeling nog voor de trip is gestart. Gezien de huidige COVID-maatregelen hadden we een aantal vragen en praktische dingen te regelen, waarop de eigenaar steeds snel en uiterst vriendelijk reageerde. Onze verbazing was dan ook niet groot toen die goede lijn werd doorgetrokken en we enorm hartelijk welkom werden geheten bij aankomst. Die aankomst werd nog opgeleukt door de zeer ruime parkeer mogelijkheden. Vervolgens werden we helemaal omver geblazen door de grootte en inrichting van de kamer. Enorm grote bedden, leuke en moderne inrichting, een badkamer waar je in kan dansen! Gedurende ons vier-dagen durende verblijf kwamen we hier niet voor nare verrassingen te staan, wel integendeel. Elke dag starte met een ruim en divers ontbijt, nooit hetzelfde als daags voordien. Gezien de COVID-maatregelen werd dit ontbijt, net als het diner, op de kamer geserveerd op het zelf gekozen tijdstip. Elke dag was er een nieuw zorgvuldig samengesteld diner dat echt van culinair topniveau is. Ik ken geen enkel restaurant waar je voor deze prijs zo goed en ruim kan eten. Naast de geweldige kamer en het lekkere eten onthoud ik toch vooral het enorm gastvrije en behulpzame team van het hotel. Niets was te veel, alles kon gebeuren zoals wij het wensten,.. Een aperitief, stond binnen de paar minuten op je kamer. Het diner een uurtje verlaten wegens een uit de hand gelopen wandeling, uiteraard geen probleem,. Kortom een topervaring waar echt niets op aan te merken valt.

Datum van verblijf: februari 2021