eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Al voor de derde keer daar maar eerste keer in de zomer. Het was zeer warm, er is een ventilator aanwezig maar die voldoet niet. Airco zou dus beter zijn. Het hotel is verder modern en past in de omgeving. Mooie kamer. Restaurant is mooi gerenoveerd ivm de vorige keren. Lekker eten. Zeer vriendelijk personeel.
Het ontbijt is zeker goed.
Een van de betere hotels in de regio. In Stavelot zelf is, naast een bezoek aan de abdij, verder geen fluit te doen. Zeer weinig horeca.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Mooie kamers, heerlijk eten. Kortom, zalig genieten in een prachtig interieur met een piekfijne bediening. De eigenaars zijn erg sympathiek! Wij verbleven er met 2 koppels en onze tieners.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020

Het hotel maakt indruk, dat is duidelijk : een mooie oprit, prachtig park, een authentiek hoofdgebouw en de bijgebouwen en restaurant stralen een moderne, lichte architectuur uit.
Wij hebben er twee nachten gelogeerd en spijtig genoeg hebben we toch wel een paar opmerkingen.
Zo logeerden wij in het bijgebouw : de kamer was ruim, licht en modern ingericht. Zeker en vast een pluim waard. Maar.....de architect heeft duidelijk geen rekening gehouden met de oriëntatie. In onze kamer werd het ondraaglijk warm en de tweede dag hebben we een ventilator moeten vragen. Dit hielp wel wat, maar eigenlijk moet hier airco geïnstalleerd worden.
Tweede verrassing : de geluidsisolatie van de kamer. Het leek wel of de vrachtwagens dwars door de kamer reden. Gelukkig was het 's nachts minder druk, maar toch raden wij aan om een kamer aan de achterkant te vragen.
Het ontbijt en het diner werden met dank aan het goede weer buiten geserveerd. Echt een aanrader, de tafels zijn prachtig gedekt, het eten getuigde van creativiteit en vakkennis en de bediening discreet. Puur genieten dus !
Tijdens de eerste avond bleek het personeel het niet zo nauw te nemen met de mondmaskers. Sommige obers hadden zelfs geen mondmaskers aan. De tweede dag ging het al wat beter : iedereen had een mondmasker aan, maar we zagen ook dat het even afgezet werd om de uitleg over de menu te geven. Niet echt logisch en zoals het hoort.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 juni 2020

Het is een heel goed hotel met de uitstekende verfijnde keuken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Onze kamer was gezellig en proper. Maar helaas was deze kamer aan de straatzijde met veel verkeerslawaai. Jammer, anders zouden wij 5 op 5 geven.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Een fijne ontvangst door zeer vriendelijk personeel en de zaakvoerder.
Kamer helaas ijskoud maar na avondmaal opgelost door hotel!
Uitstekend valentijnmenu , helaas wegens ziekte niet kunnen genieten.
Slechte tafel aan de ingang met voortdurend tocht van deuren was minder maar een weetje voor volgende gasten.
Alleen jammer dat er betere tafels blijven openstaan voor gasten die om 2100u aan tafel komen , ik zou deze de laatste tafel geven maar enfin dat ter zijde.

Conclusie : uitstekend service en personeel , zeer goede keuken
Hotel ok