Gratis annuleren tot 19/08/22
Booking.comUS$ 177
PricelineUS$ 177
TravelocityUS$ 177
Beoordeeld op 12 juni 2020

Het is een heel goed hotel met de uitstekende verfijnde keuken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Onze kamer was gezellig en proper. Maar helaas was deze kamer aan de straatzijde met veel verkeerslawaai. Jammer, anders zouden wij 5 op 5 geven.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Een fijne ontvangst door zeer vriendelijk personeel en de zaakvoerder.
Kamer helaas ijskoud maar na avondmaal opgelost door hotel!
Uitstekend valentijnmenu , helaas wegens ziekte niet kunnen genieten.
Slechte tafel aan de ingang met voortdurend tocht van deuren was minder maar een weetje voor volgende gasten.
Alleen jammer dat er betere tafels blijven openstaan voor gasten die om 2100u aan tafel komen , ik zou deze de laatste tafel geven maar enfin dat ter zijde.

Conclusie : uitstekend service en personeel , zeer goede keuken
Hotel ok
Éenmalig ? helaas ja.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Het verblijf was top. Kamers waren mooi in orde en netjes.
Restaurant is zeker een aanrader. Zeer lekker eten en top bediening! Voor herhaling vatbaar.
Hotel ligt in het mooie Stavelot. Coo is ook vlakbij. Je kan er mooie wandelingen maken.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Het Val d'Ambleve is gevestigd in een prachtig gerenoveerde villa.. Het ligt aan de doorgaande weg van Malmédy naar Stavelot, maar daar hem je geen last van. De hotelkamers zijn ondergebracht in een stijlvol modern gebouw in het hotelpark, tussen prachtige oude bomen. De gastvrijheid is alom aanwezig. Men werkt als een goed ingespeeld team, hetgeen een genot is om te beleven. Onze kamer was ruim en luxe ingericht. Op termijn is een opfrisbeurt wel aan te raden. Het restaurant is mooi, zachte muziek en een uitstekende kaart. Het aanbevolen menu smaakte zoals het klonk... heerlijk. De wijnkeuze is zeer exclusief en qua aanbod wat uit balans. Er zijn ook uitstekende wijnen in een iets vriendelijkere prijsklasse. Geef de klant keuze. Het ontbijt laat niets te wensen over. Alom een aangename ervaring op een uurtje van Maastricht.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 april 2019

Héél mooi hotel in een aangename setting. Het oorspronkelijk gedeelte van het gebouw werd behouden en uitgebreid met een moderne aanbouw, waar zich de eetzaal bevindt. De grote schuifbare ramen tot op de grond, geven een zeer ruim gevoel en inkijk op de mooie tuin of naar het grote terras dat 's middags bij mooi weer gebruikt wordt. De eetzaal is zeer gezellig doordat zich in het midden ervan een open haard bevindt met ervoor een zithoek waar het aperitief eventueel kan gedronken worden. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en efficiënt. Bijna iedereen spreekt ook Nederlands. De eigenaar is tevens de Chef in de keuken. En wat voor chef ! Subliem gegeten, elke avond. Zowel de gerechten van de voorgestelde menu's, als die van de kaart zijn uitmuntend, inventief en tongstrekend lekker. De aangepaste wijnen ook zeer goed. Er is een mogelijkheid om de wijn per glas te degusteren aan een zeer democratische prijs van ca 7,50 euro/glas. Het restaurant is zeer gegeerd. Dus op voorhand reserveren is een must !!! Ook het ontbijt was voldoende uitgebreid met lekker vers brood, croissants, pistolets, cereals, enz. Keuze beleg uit kazen, charcuterie, gerookte zalm, eitjes met spek, ... een ganse tafel met vers fruit, enz... Wij sliepen in het nieuwbouwgedeelte op de eerste verdieping. De kamers zijn ruim genoeg, modern ingericht met comfortabele bedden en zeer goede matrassen. De badkamer is ook modern ingericht en groot genoeg. De hygiëne is top ! Sneeuwwitte lakens en handdoeken. Alles netjes gepoetst. Lekker geurende badproducten... Er zijn kamers langs de straatkant en met zicht op de tuin. Ik heb geen ervaring met het lawaai in de kamers langs de straatkant, maar aangezien de baan vrij dicht bij ligt, zou ik aanraden een kamer langs de tuinzijde te vragen.
Wij hebben een fantastisch verlengd Paasweekend beleefd en danken alle personeelsleden hiervoor. Wij hebben niks negatiefs ervaren en komen hier zeker nog eens terug in de toekomst. Proficiat en bedankt !

Kamertip: Kamers aan de tuinzijde zijn rustig.
Datum van verblijf: april 2019