“Lekker, vriendelijk en snel”
Beoordeling van Piccolo Piazza

Piccolo Piazza
Geclassificeerd als nr. 8 van 24 Restaurants in Stavelot
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons bezoekje aan Plopsa Coo zijn we naar hier gegaan voor het diner. Hoewel men geen Nederlands spreekt, doen ze echt hun best om te communiceren. De bediening is vriendelijk en héél erg snel. Ik denk dat wij op één dikke tien minuten o s eten hadden... Wat voor mij eigenlijk een beetje te snel is. Het eten op zich is zeker smakelijk en betaalbaar. De verse pizza's zijn een aanrader. Daarnaast is het ook leuk dat er een klein speeltuintje is voor de kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juli 2020 beoordeeld

Prima bediening, verse producten, super smakkelijk, scherpe prijzen.
Het was verrassend lekker.
Zeker een aanrader.

19 juli 2020 beoordeeld

Knetter goeie pizza’s, fijne kaart met een heel goed standaard menu. Kindvriendelijk, maar geen alles is kind restaurant (speeltuintje achterin) goed terras en alles van de houtoven is echt goed. Prima prijzen ook.

6 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

- Twee keer calzone besteld. Zeler genoeg! De smaak was goed, maar niet super.
- Kindvriendelijk restaurant: veel keuze voor kindvriendelijke maaltijden. Bv. Pasta bolognaise, pizza, frietjes, ...

2 maart 2020 beoordeeld

We gingen er dineren met de kinderen die uiteraard een pizza hebben genomen.
Deze was lekker
Mijn echtgenote ging voor de menu (de dagsoep, hoofdschotel, dessert)
Ikzelf ging voor de dagsoep en een aparte hoofdschotel.
we keken wel wat raar op toen ik de dagsoep kreeg en mijn echtgenote de dagsoep van de menu. De dagsoep van de menu was een mini-kommetje soep.
Was wel lekker, maar waarom zo'n groot verschil tussen dagsoep van de menu en een gewone dagsoep.

Verder niets op aan te merken .... alleen de hond des huizes die van tafel naar tafel ging in het restaurant. Vonden we iets minder.

Maar ga zeker eens langs voor een lekker pizza !!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Piccolo Piazza bekeken, bekeken ook

Stavelot, Provincie Luik

In Piccolo Piazza geweest? Deel je ervaringen!