Beoordeeld op 7 januari 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden met het gezin twee nachten een appartement. Locatie uitstekend, je loopt zo centrum in. appartement netjes, goede bedden, maar verder erg somber/donker. Geen lift, veel trappen lopen. Ontbijt in nabijgelegen hotel gewoon goed.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 18 september 2022 via mobiele applicatie

We hadden het appartement geboekt. Voordat we konden inchecken wilde we onze reservering veranderen van 2 naar 1 nacht. We werden heel vaak in de wacht gezet omdat de telefoon veel en vaak ging en werd opgenomen door de gene die ons hielp. En wij maar wachten….Het is een donker appartement, de vloer was niet gestofzuigd en alles plakte. Echt vies. Terug naar de receptie, waar we vriendelijk geholpen werden maar wederom heel vaak in de wacht werden gezet omdat de telefoon voorrang kreeg. We hebben uiteindelijk een upgrade gehad naar een vip hotelkamer. Deze was heerlijk ruim, nog steeds niet echt goed gepoetst ( haren van andere op de badkamervloer en vlekken op de muur bij toilet) maar vele malen beter dan het appartement.
Goed om te weten is dat Luik een grote bouwput is, niet alleen voor de deur maar de hele stad wordt op de schop genomen.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Mooie, ruime familiekamer. Propere ruime badkamer.
Centrale ligging vh hotel.
Ook het ontbijt was heel goed.
2 minpuntjes: bij het ontbijt was het koud de ruimte moet echt warmer want wad niet aangenaam.
In de gang stond de hele tijd 3 of 4 rekken met proper beddengoed. Vreemd.

Maar dat zijn details. Dit hotel is zeer aan te raden!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 13 september 2020

Dagje Luik kunnen starten met een superontbijt in dit hotel. Goed geregeld ook. Mooie kamers, vrij nieuw nog met een hele mooie badkamer. Ook alles zeer proper. Hotel ligt pal in het centrum.
Enige nadeel was de nabijheid van een terras vlakbij waar het nogal rumoerig was, maar heb toch goed geslapen.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel had een hele vriendelijke service.
een supermooie en schone kamer .
gelegen dicht in het centrum aan een rustig pleintje . zeker de moeite om er heen te gaan . wij hebben in ieder geval een mooi weekend gehad

Datum van verblijf: september 2019