Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 112
Expedia.comUS$ 112
Hotels.comUS$ 112
TravelocityUS$ 112
eDreamsUS$ 103
Agoda.comUS$ 112
Beoordeeld op 13 september 2020

Dagje Luik kunnen starten met een superontbijt in dit hotel. Goed geregeld ook. Mooie kamers, vrij nieuw nog met een hele mooie badkamer. Ook alles zeer proper. Hotel ligt pal in het centrum.
Enige nadeel was de nabijheid van een terras vlakbij waar het nogal rumoerig was, maar heb toch goed geslapen.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel had een hele vriendelijke service.
een supermooie en schone kamer .
gelegen dicht in het centrum aan een rustig pleintje . zeker de moeite om er heen te gaan . wij hebben in ieder geval een mooi weekend gehad

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Mooi verzorgd stadshotel midden in het centrum van Luik. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.
Centraal gelegen.
Parkeer gelegenheid in de buurt (niet gratis).
Tevens heeft het hotel beschikking over appartementen die achter het hotel te vinden zijn.

Kamertip: Ik zou het appartement nemen. Je kan gebruik maken van alle hotelfaciliteiten
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Opvallend goede bedden!
Badkamer is open (toilet gelukkig niet), wel nuttig om te weten voordat je boekt...
Uitgebreid ontbijtbuffet.
Zeer vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer.
Centrale ligging dicht bij parkeergarage StDenis is groot pluspunt van dit hotel

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019

Mijn vriendin en ik hebben hier tijdens de kerstmarkt 1 nacht geslapen. De locatie is top want het ligt in het centrum en daarbij heb je een parkeergarage (Saint Denis) aan de overkant van het plein. Wij hadden een ruime kamer en deze zag er mooi uit. In onze kamer hadden wij wel een glazenwand tussen het bed en de douche/wc waardoor er weinig privacy was (geen probleem voor ons). Wij hebben hier een fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: december 2018