2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het centrum van bruisend Luik. Een zeer goed hotel met appartementen op 100 meter afstand, tegenover parkeergarage. Een prima uitvalsbasis om vrijwel alle bezienswaardigheden wandelend te bezoeken. Leuke restaurants in de omgeving. Luik is echt een bezoek van 2-3 dagen waard.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij boekten s morgens en dat werd prompt bevestigd. Mooi pand hartje centrum. Keurige kamer maar niet voor het uitzicht want je zag alleen een stukje dak tussen 2 muren. Voor ons niet zo erg. We waren er om te slapen. Goede bedden veel stopcontacten. Samenwerking met het naastgelegen intern verbonden restaurant was wat bijzonder. Alles moest apart afgerekend. Aardige mensen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi ingericht appartement.
De bedden lagen heerlijk.
De stofzuiger stond bijna in de douche......
Maar voor de rest alles in orde!
Personeel was wel ok.
De keuken is suuuuuuper lekker !!!!
Het ontbijt kan uitgebreider!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
8 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, net hotel, geweldige douche. De ligging is uitstekend en de parkeergarage vlakbij. Jammer dat je voor het ontbijt moet bijbetalen. Daarom zijn we gaan ontbijten in het shoppingcenter aan de overkant van het pleintje. De douche is in doorzichtig glas in de kamer, waardoor de kamer enkel geschikt is voor mensen die elkaar héél goed kennen.(tip: maak het douchescherm gedeeltelijk mat) Het is een hele grote, geweldige inloopdouche, je maakt wel alles nat.

Kamertip: onze kamer naast de lift had een rare vorm, waardoor het op de wc moeilijk zitten was. Het uitzicht was niet goed. Wel heel rustig.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
22 december 2016 beoordeeld

prima hotelletje in het historisch centrum van luik, ruime moderne kamer, vriendelijke receptioniste (wel enkel overdag aanwezig : doch met keykaart vlot in en uit hotel te gaan); lekker ontbijt gehad; tal van restaurantjes in de buurt : in het hotel kan je ook wel eten (industriele ruimte met restaurant die samenwerkt met het hotel) doch wij zijn de stad ingetrokken.openbare parking aan overkant van het pleintje (parking st-denis) voor 14€ per dag

Kamertip: voorkant : uitzicht op place etienne
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner