Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Agoda.com
FindHotel
Beoordeeld op 21 januari 2019

Hartelijke ontvangst, mooie en propere kamer en een leuke sauna. Een B&B in een prachtig oud herenhuis. En 's morgens een heerlijk ontbijt! Voor wie wil genieten is dit een absolute aanrader. Hier kom je zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

100% genieten met alle luxe. Zodra je binnen bent verandert de wereld om je heen in rust en sfeer. Prachtig ingerichte ruimtes.
Gastdame Michelle spreekt alleen Frans, maar is zeer behulpzaam. Locatie is in het centrum op 10 min lopen van de terrasjes. Er is een mooie binnenplaats met parkeer gelegenheid.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

uitstekende b&b, groot historisch gebouw , voorzien van alle moderne comfort en heel stijlvol. Mooi, zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt , zeer hoge kwaliteit qua keuze en qua aanbod door gastvrouw. vriendelijke gastvrouw. een aanrader !

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Een zeer hartelijk ontvangst. We hadden keuze uit 2 kamers. Wij kozen voor de kamer op de begane grond. Zeer ruime kamer en zeer grote badkamer. Wel der grote ramen aan de lawaaiige straat. Of het afgeplakt raam plus rol gordijn voor inkijken voldoende is?
Ontbijt is super met vers fruit, vers afgebakken brood en vers eitje, precies zoals jij het wil.
Parkeren kan alleen in de nabij gelegen parkeer garage Saint George.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

Luik heeft een prachtige historie aan de gebouwen te zien, maar is een armoedige stad. Verpaupert. Maar, is bezig aan een comeback. Bijvoorbeeld deze B&B. Aan een pleintje met wat verpauperde gebouwen staat één mooi pand. Hier wonen 3 gezinnen en is de prachtige ontbijtzaal gevestigd. Via een ruime binnenplaats kom je bij een gerestaureerd pand aan de achterzijde. Van buiten Belgisch (gestuukt, leitjes op het dak, zo zo) van binnen prachtig gerestaureerd. Oude bouw gerestaureerd en aangevuld met eerlijke materialen zoals staal en eiken. Kamer 4 is prachtig. Mooie open stortdouche, hoog plafond, apart toilet. Kamer 5 is net zo, alleen groter en met een bad. De douche is wat klein (geen stortdouche) maat adembenemend.
Heerlijk en compleet ontbijt!

Geen 5 maar 4 sterren voor de herrie van buiten. Wij wonen in een binnenstad maar dit was erg rumoerig, erger dan wij gewend zijn.

Datum van verblijf: september 2016