“schandalig trieste behandeling - accueuil scandaleux”
Beoordeling van La Valaisanne

La Valaisanne
Geclassificeerd als nr. 6 van 733 Restaurants in Luik
Keukens: Grill
4 augustus 2020 beoordeeld

We maakten om 18 u een reservatie om er om 20 u te eten. Zeker in Coronatijd is het belangrijk om je gegevens door te geven.
Als we er om 20 u komen is er geen enkele tafel meer vrij op het terras voor het restaurant (zoals afgesproken). Ze wimpelen er ons schaamteloos weg. Geen excuus, geen vraag om 10 minuutjes te wachten (en eventueel een apero aan de toog van het huis): NIETS. Trieste tourist trap dus die denkt dat ze genoeg volk hebben (en binnenkort toch wel van de overheid een Coronapremie zullen verwachten). NOOIT meer. Dikke nekken, arrogant en absoluut niet vriendelijk. We gingen dan maar op zoek naar een andere leuke plek en gingen eten bij de buren, As Ouches: super ontvangst en bediening, heel lekker en echt als gasten verwend. Heel iets anders dan de totaal onvriendelijke ontvangst bij La Valaissanne. Echt geen aanrader!!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juni 2020 beoordeeld

Een groot moment.
Kwam met mijn vriend vonden we het eten uitstekend en kan duur zijn.
Zonder aarzeling aanbevelen

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld

Voor het eerst wezen racletten. De ober vond het erg leuk om in langzaam Frans tekst en uitleg te geven. We hebben er een zeer genoeglijke zondagmiddag gehad.

Datum van bezoek: november 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonnig terras vlakbij Perron, ook plekken in de schaduw voor de liefhebbers. Gezellige drukte, zeer vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart., ook Luikse bouletten! Wij namen de salade met geitenkaas een cesarsalade. Zeer lekker en overvloedig! Niet duur voor wat het is.

Datum van bezoek: april 2019
21 oktober 2017 beoordeeld

Gisteravond voor de eerste maal hier gaan eten. We namen de raclette party (verplicht te nemen per 2 personen). Een grote bol kaas vergezeld van een zeer ruime keuze van charcuterie (hesp, salami, chorizo, italiaanse ham,...), diverse groentjes (wortelen, kool, mais, sla,...), brood en aardappelen. Alles was heel vers en we kregen een zeer grote portie. Hoewel we 2 grote eters zijn kregen we niet alles op.

De bediening was ontzettend vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die La Valaisanne bekeken, bekeken ook

In La Valaisanne geweest? Deel je ervaringen!