Gratis annuleren tot 10/02/23
TravelocityUS$ 76
Agoda.comUS$ 84
Orbitz.comUS$ 76
Beoordeeld op 19 juli 2022 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is top. Je bent met 10 minuten loopafstand bij winkels en restaurant. Het hotel zelf is matig. De badkamer heeft geen deur en ook geen douchewand. Daarom is na het douchen de hele badkamer zeiknat en daarmee dus ook de kamer zelf. Er ligt vloerbedekking in de kamer, dus dat is echt niet hygiënisch. Verder is de kamer klein en is er geen opbergruimte voor bijvoorbeeld (de inhoud van) je koffer. De bedden zijn super smal dus je ligt niet comfortabel.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 8 januari 2020

Fijn hotel, zeer vriendelijke gastheer, mooie en moderne kamers. Heerlijk ontbijt.Kamers lagen dicht bij elkaar zoals wij hadden gevraagd. Een prima plek om Luik te gaan ontdekken. Dicht bij de Montagne de Bueren en op loopafstand van het centrum. Gratis parkeren in de straat.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 juli 2019

We hebben een weekendje Luik ontdekt vanuit Hotel Hors Chateau. Een vriendelijk en centraal gelegen klein hotel met een uiterst vriendelijke gastheer. De kamers zijn modern, goed en schoon, met één klein min puntje, het open toilet. Vanuit het hotel is de oude binnenstad goed aan te lopen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt schuin tegenover de bekende "Escalier de Bueren" (374 treden, goed voor de ochtend-workout) en op een paar minuten lopen van het oude stadshart van Luik. Het is gevestigd in een achttiende-eeuws pand en ook dat kan een aanbeveling zijn. Maar de kamers zijn klein tot erg klein (maar wel behoorlijk geoutilleerd) en de stalen trappen, een recente constructie, zijn steil en smal. Zelfs een handbagage-formaat rolkoffertje omhoog krijgen kan voor wat forsere mensen al moeilijkheden geven. Voor wie minder goed ter been is, is dit hotel ronduit ongeschikt. Er is namelijk geen lift.
Het hotel heeft dus wat bezwaren. Neem die lankmoedig op en je kunt hier prima een paar dagen doorbrengen, met een keur aan restaurants vlakbij en één heel goede bistro op de begane grond van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 juli 2017

Prijs/ kwaliteit komt niet overeen. Kleine kamer, vloerbedekking op de grond, geur en geluid van onderliggend restaurantkeuken in de kamer, geen luxe. Wijk rondom hotel voelt niet als veilig, geen terrasjes, winkeltjes rondom het hotel. Historisch pand van buiten maar daar is in de kamer niets van te merken. Ontbijt niet inbegrepen, 12 euro pp, geen gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: juli 2017