Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 67
Priceline
€ 82
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
€ 64
Word beloond met One Key
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (204)
Beoordelingen filteren
204 resultaten
Waardering van reizigers
7
54
64
34
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
7
54
64
34
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 204 beoordelingen
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Campanile hotel Luik gelegen aan de A602 net even buiten het centrum van Luik.
Eigen parkeerplaats.
De kamers hebben de bekende Campanile up grade gehad en daar kan ik niks over zeggen.
Maar erg jammer dat ze buiten de kamers niks hebben gedaan. Daar is er heel veel achterstallig onderhoud.
En een keer de meer dan 10000 sigaretten peuken opruimen is ook geen overbodige luxe.
Als je op zondag vanaf 07:00 uur het ontbijt serveert zorg dan ook dat er om 07:00 uur ontbijt hebt en niet dat je eerst de bewaking moet bellen.

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank jf050
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
MANAR S, General Manager van Hotel Campanile Liege Luik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2021
Google-vertaling

Dear JF050,

we thank you very much for your stay and take good note of your comments.

Best regards,

Malorie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2019

Goed bed, aangenaam donsdeken, aangename temperatuur in de kamer.
Goede douche, zeer proper sanitair.
Lekker ontbijt met ruim assortiment en lekkere koffie.
Heel tevreden over het vriendelijke onthaal.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Chantal S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Al met al tevreden maar waar ik me altijd aan erger is dat er maar één stoel met één rottig krukje op de kamer aanwezig zijn. Waarom niet twee normale stoelen? Dat is niet alleen Luik maar in veel Campaniles waar ik geweest ben. Ik moet altijd een 2e stoel regelen.

Kamertip: Zie boven.
Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank rmtijs
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 18 mei 2019

deze kamer had nood aan opfrissing bed klopte niet met de randkader meerder lampen zaten niet in de houder .

voor de prijs 70€slapen ontbijt en weg geen probleem , maar als je wil genieten kan je beter ergens anders terecht .

Kamertip: bij boeking best een kamer aan de achterkant vragen ik lag aan de autostrade kant , met oordopjes geen probleem in mijn geval
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank StefVD1981
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 april 2019

De kamers zijn basis maar meer had ik van een ** ook niet verwacht. Wat me echter wel tegenviel is de tweede dag van ons verblijf meer bepaald in het restaurant. Je wordt daar bedient door een jonge dame, die maar geen woord Nederlands of Frans kent en een heel heel klein beetje Engels. Zo bestelden we eerst een aperitief, maar ze kwam af met iets volledig anders, een gewone fruitsap! Ik bestelde een brier en dat was er zo gezegd niet meer alhoewel het achteraf ik het in de frigo zag staan. Aan andere tafels ging het ook fout! Ik zou zo met mijn ervaringen die avond nog even kunnen doorgaan maar ik ga het jullie besparen. Ik vind het vreselijk om zo iemand in dienst te hebben, en niet de gepaste opleiding te kunnen geven. Wijn werd geschonken in een Portoglas.... Enz. Eigenlijk hoeft Campanile voor mijn niet meer! Einde verhaal.

Kamertip: Kamer was basic maar proper!
Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Curious20471853934
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
CampanileLiege, Front Office Manager van Hotel Campanile Liege Luik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw reactie. Ook voor de positieve elementen daarin.
Wij nemen graag alle kritiek ter harte, daarom hebben we ook even afgewacht en dit met de betrokken personen besproken vooraleer te reageren.
Dat er een misverstand zal geweest zijn zullen we niet ontkennen. Echter moeten een paar dingen ook rechtgezet worden.
De wijn werd niet geserveerd in een porto glas maar in een wijnglas. Onze bieren staan in gesloten koelingen, enkel de waters en frisdranken staan in een vitrine koeling.
Daarnaast was er ook nog de receptioniste, die u jammer genoeg niet hebt aangesproken hierover. Zij spreekt perfect 3 talen en begrijpt een woordje Nederlands.

Onze excuses voor het ongemak. Het was uw eerste reactie, hopelijk niet de laatste en dat het dan een positieve mag zijn voor een collega hotelier of restaurateur.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken