Priceline
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Campanile hotel Luik gelegen aan de A602 net even buiten het centrum van Luik.
Eigen parkeerplaats.
De kamers hebben de bekende Campanile up grade gehad en daar kan ik niks over zeggen.
Maar erg jammer dat ze buiten de kamers niks hebben gedaan. Daar is er heel veel achterstallig onderhoud.
En een keer de meer dan 10000 sigaretten peuken opruimen is ook geen overbodige luxe.
Als je op zondag vanaf 07:00 uur het ontbijt serveert zorg dan ook dat er om 07:00 uur ontbijt hebt en niet dat je eerst de bewaking moet bellen.

Datum van verblijf: augustus 2021
MANAR S, General Manager van Hotel Campanile Liege Luik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2021

Dear JF050,

we thank you very much for your stay and take good note of your comments.

Best regards,

Malorie

Beoordeeld op 3 november 2019

Goed bed, aangenaam donsdeken, aangename temperatuur in de kamer.
Goede douche, zeer proper sanitair.
Lekker ontbijt met ruim assortiment en lekkere koffie.
Heel tevreden over het vriendelijke onthaal.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Al met al tevreden maar waar ik me altijd aan erger is dat er maar één stoel met één rottig krukje op de kamer aanwezig zijn. Waarom niet twee normale stoelen? Dat is niet alleen Luik maar in veel Campaniles waar ik geweest ben. Ik moet altijd een 2e stoel regelen.

Kamertip: Zie boven.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 18 mei 2019

deze kamer had nood aan opfrissing bed klopte niet met de randkader meerder lampen zaten niet in de houder .

voor de prijs 70€slapen ontbijt en weg geen probleem , maar als je wil genieten kan je beter ergens anders terecht .

Kamertip: bij boeking best een kamer aan de achterkant vragen ik lag aan de autostrade kant , met oordopjes geen probleem in mijn geval
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 april 2019

De kamers zijn basis maar meer had ik van een ** ook niet verwacht. Wat me echter wel tegenviel is de tweede dag van ons verblijf meer bepaald in het restaurant. Je wordt daar bedient door een jonge dame, die maar geen woord Nederlands of Frans kent en een heel heel klein beetje Engels. Zo bestelden we eerst een aperitief, maar ze kwam af met iets volledig anders, een gewone fruitsap! Ik bestelde een brier en dat was er zo gezegd niet meer alhoewel het achteraf ik het in de frigo zag staan. Aan andere tafels ging het ook fout! Ik zou zo met mijn ervaringen die avond nog even kunnen doorgaan maar ik ga het jullie besparen. Ik vind het vreselijk om zo iemand in dienst te hebben, en niet de gepaste opleiding te kunnen geven. Wijn werd geschonken in een Portoglas.... Enz. Eigenlijk hoeft Campanile voor mijn niet meer! Einde verhaal.

Kamertip: Kamer was basic maar proper!
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
CampanileLiege, Front Office Manager van Hotel Campanile Liege Luik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw reactie. Ook voor de positieve elementen daarin.
Wij nemen graag alle kritiek ter harte, daarom hebben we ook even afgewacht en dit met de betrokken personen besproken vooraleer te reageren.
Dat er een misverstand zal geweest zijn zullen we niet ontkennen. Echter moeten een paar dingen ook rechtgezet worden.
De wijn werd niet geserveerd in een porto glas maar in een wijnglas. Onze bieren staan in gesloten koelingen, enkel de waters en frisdranken staan in een vitrine koeling.
Daarnaast was er ook nog de receptioniste, die u jammer genoeg niet hebt aangesproken hierover. Zij spreekt perfect 3 talen en begrijpt een woordje Nederlands.

Onze excuses voor het ongemak. Het was uw eerste reactie, hopelijk niet de laatste en dat het dan een positieve mag zijn voor een collega hotelier of restaurateur.