Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 149
TravelocityUS$ 158
Agoda.comUS$ 149
Beoordeeld op 23 december 2019

Wij hebben 1nacht in het hotel verbleven via Wonderbox.
De kamer was ruim genoeg ,het heeft een aparte douche ruimte met een toilet in de badkamer.
De matras is zacht en comfortabel.
De tv is aan de kleine kant en weinig kanalen.
De WiFi is zeer goed
Het personeel is heel vriendelijk.
Het ontbijt is voor 15 euro per persoon te duur voor wat je beschikbaar hebt.
De parking voor de auto aan 10 euro per dag is een aanrader

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 april 2019

Typisch Waals hotelletje. Ik bedoel hiermee dat het niet al te proper is (vooral net achter hoekjes en kantjes kijken ...) en er veel zaken niet goed werken/lopen:
- douche gordijn op 1 van de kamers was er gewoon niet.
- ons rekje in de badkamer hing in een hoek van dertig graden en was dus onbruikbaar
- mochten normaal om 3 uur in de kamer, maar dat was dan ineens toch wel wat moeilijk
- garage was pas later beschikbaar, maar toen ineens toch wel als we ze achter mekaar zetten. Ondertussen zat er al wel 4,5 euro in de parkeermeter voor de deur.

Wat goed was:
- meisjes aan het onthaal en bij ontbijt erg vriendelijk en behulpzaam
- ontbijt in buffet (wel zelf spek en eieren bakken ...) was redelijk eenvoudig, maar wel in orde en alles vers
- je zat op wandelafstand van de oude stad
- goed werkende gratis wifi

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een nacht in het hotel geboekt na het krijgen van een Vibabox, deze gaf ons recht op diner + 1 overnachting + ontbijt. Hieronder een opsomming van de plus- en minpunten.

Pluspunten
~ Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant. Wij zijn Nederlandstalig en spreken beter Engels dan Frans, het personeel deed echt de moeite om ons daarin tegemoet te komen.
~ Het eten was lekker! Voor het diner kregen wij als voorgerecht een salade met balsamicoazijn en scampi of kip, als hoofdgerecht stoofvlees met friet (bereid volgens een Frans recept) en 3 sauzen, en als nagerecht koffieijs, heerlijk! Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid: broodjes, koffiekoeken, sandwishes, croissants, eclairs, pannekoeken, verschillende soorten beleg, verschillende soorten kazen, eitjes, spek, fruit, verschillende koude en warme dranken, ... Het restaurant is zeker en vast een aanrader!
~ Voor 10 euro per dag is er parking voor de auto voorzien.
~ De verwarming van de kamer werkte ontzettend goed.
~ Ik vond het bed zalig slapen, heerlijk zacht.
~ De badkamer was ruim voorzien van schone handdoeken.
~ Het staat (jammer genoeg) niet op de website, maar de kamer beschikt over een klein ijskastje en voldoende stopcontacten.

Minpunten
~ De kamer was nét niet helemaal schoon, onder het bed was zeer duidelijk niet gestofzuigd.
~ Eén van de 2 nachtlampjes hing half uit de muur en werkte pas nadat mijn partner ernaar gekeken had.
~ De hals van de wcpot was niet zo proper, en jammer genoeg was er geen douchestang aanwezig. Je kan dus wel douchen, maar moet zelf de sproeier vast houden.
~ Wij hebben de hele nacht gestommel gehoord uit andere kamers en op de trap, en wij hadden het gevoel dat we de (overigens nogal kleine tv) vrij stil moesten zetten om niet voor overlast te zorgen.
~ Buiten het bed was er 1 stoel aanwezig, wij misten wel een 2de stoel, wij willen gewoon kunnen zitten onder daarvoor het bed te moeten gebruiken.
~ Roken moet buiten, dat is dan aan de voordeur van het hotel, in een grauwe straat naast een gebouw dat lelijk in de steigers staat. Er is geen afdakje oid voorzien.
~ Het heeft ons enorm veel gedoe en over- en weer geloop gekost wat de parking van de auto betreft. Die bevind zich vrij dichtbij achter de hoek en gaat 's avonds op slot. Bij aankomst was er geen plaats, moest er een wagen verzet worden en of wij dat even wilden doen (kregen 4 sleutels mee, geen enkele paste, weer terug), ... Bij vertrek was de poort die open zou moeten zijn nog dicht, weer terug (gepakt en gezakt) naar het hotel, ... Vrij veel gedoe voor een parkeerplaats.

Onze conclusie:
Onze kamer op de 2de verdieping kost 89 euro per nacht, en is als volgt ingedeeld:
Links meteen het licht, iets verder hoog aan de muur is de tv bevestigt, en daarnaast een dubbel raam (uitzicht op lelijke tuintjes). Voor je staat in de hoek het ijskastje, naast een bureau met 1 stoel. In de tegenoverliggende hoek staat een plant. Tegenover het raam staan het bed met 2 nachtkastjes en aan de muur hangen 2 nachtlampjes, in de rechterhoek staat een smalle, kleine kledingkast. De badkamer dan behuist een lavabo met spiegel, handdoekrek, verwarmingsrek, bad met douchescherm en sproeier, en wc ➡️ dat zouden wij er echt niet voor over hebben. Je zit natuurlijk zeer dichtbij het centrum, maar voor 89 euro verwacht ik meer van mij kamer.
Het restaurant daarentegen krijgt alleen maar complimenten, zeker en vast een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 februari 2019

Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kamers zeer basic, maar wel heel proper.
Heel weinig nachtlawaai.
Goed gelegen, op wandelafstand van het station en het centrum.
Betalende parking vlakbij het hotel.
Verzorgd ontbijt, ruime keuze.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Verblijf voor 2 nachten met Wonderbox-bon. Verjaardagsgeschenk om even te onthaasten.
1 positieve noot : ligging (op 10 wandelafstand van Le Carré). Maar dat is het dan ook zowat !

Vermoedelijk kregen we de "waardebon"-kamer (nr 8) vlak boven de inkom. Net buiten het raam hangt het reclamebord van het hotel, dat de hele nacht verlicht is.
Het hotel heeft een goed draaiend restaurant, wat zeker in het weekend betekent dat er zeer veel lawaai is tot ruim na middernacht. Elke nacht rinkelde de telefoon in de gang rond 03u ! De geluidsisolatie is onvoldoende ! Voor een goede nachtrust ben je hier écht niet aan het goede adres.

De kamer lijkt niet op de foto's op de website : zeer sobere en kleine kamer, klein en oncomfortabel bed. Lijkt op een internaatkamer uit "de jeugd van tegenwoordig". Slechts 1 kleine kleerkast, geen kapstokken in de kamer of badkamer. De kamerdeur 'schuurt' over het vasttapijt, waardoor de de deur hard moet dichtduwen (met ook weer het nodige lawaai 's nachts).
In de badkamer kan je de lavabo niet afsluiten (lavabo kan niet gevuld worden). Gemeld, maar niet verholpen.

Ontbijt is absoluut geen 10€ waard : wij hadden keuze uit 2 bruine boterhammen, enkele witte boterhammen en voorverpakte lowbudget sandwiches. Heeft vermoedelijk te maken met het feit dat er maar 1 medewerker moet instaan voor receptie, ontbijt en tafels afruimen.
Op nauwelijks 5 minuutjes stappen vind je al een hippe bakkerij met ontbijtruimte. 10 minuutjes verder zit je in Le Carré waar je een ruime keuze aan ontbijten vindt. Niet twijfelen, je vindt heel wat leuke alternatieven in de buurt.

Wat ons het meest ergerde, was dat er ons bij checkout,zelfs niet werd gevraagd of het verblijf in orde was. Dit is toch de basis qua hospitality ? Blijkbaar totaal geen interesse in de klant (of is de waardebonklant eerder een last dan een lust ??).

Datum van verblijf: april 2017