Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 99
Agoda.comUS$ 96
Trip.comUS$ 100
Beoordeeld op 23 februari 2019

Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kamers zeer basic, maar wel heel proper.
Heel weinig nachtlawaai.
Goed gelegen, op wandelafstand van het station en het centrum.
Betalende parking vlakbij het hotel.
Verzorgd ontbijt, ruime keuze.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Verblijf voor 2 nachten met Wonderbox-bon. Verjaardagsgeschenk om even te onthaasten.
1 positieve noot : ligging (op 10 wandelafstand van Le Carré). Maar dat is het dan ook zowat !

Vermoedelijk kregen we de "waardebon"-kamer (nr 8) vlak boven de inkom. Net buiten het raam hangt het reclamebord van het hotel, dat de hele nacht verlicht is.
Het hotel heeft een goed draaiend restaurant, wat zeker in het weekend betekent dat er zeer veel lawaai is tot ruim na middernacht. Elke nacht rinkelde de telefoon in de gang rond 03u ! De geluidsisolatie is onvoldoende ! Voor een goede nachtrust ben je hier écht niet aan het goede adres.

De kamer lijkt niet op de foto's op de website : zeer sobere en kleine kamer, klein en oncomfortabel bed. Lijkt op een internaatkamer uit "de jeugd van tegenwoordig". Slechts 1 kleine kleerkast, geen kapstokken in de kamer of badkamer. De kamerdeur 'schuurt' over het vasttapijt, waardoor de de deur hard moet dichtduwen (met ook weer het nodige lawaai 's nachts).
In de badkamer kan je de lavabo niet afsluiten (lavabo kan niet gevuld worden). Gemeld, maar niet verholpen.

Ontbijt is absoluut geen 10€ waard : wij hadden keuze uit 2 bruine boterhammen, enkele witte boterhammen en voorverpakte lowbudget sandwiches. Heeft vermoedelijk te maken met het feit dat er maar 1 medewerker moet instaan voor receptie, ontbijt en tafels afruimen.
Op nauwelijks 5 minuutjes stappen vind je al een hippe bakkerij met ontbijtruimte. 10 minuutjes verder zit je in Le Carré waar je een ruime keuze aan ontbijten vindt. Niet twijfelen, je vindt heel wat leuke alternatieven in de buurt.

Wat ons het meest ergerde, was dat er ons bij checkout,zelfs niet werd gevraagd of het verblijf in orde was. Dit is toch de basis qua hospitality ? Blijkbaar totaal geen interesse in de klant (of is de waardebonklant eerder een last dan een lust ??).

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben twee nachten gelogeerd in dit hotel. Ontvangst heel hartelijk en vriendelijk. De kamers zijn op het eerste zicht proper en netjes. Nadeel: de muren zijn zwart en witte plekken op de muur?? Ook de badkamer had maar vreemde vlekken op de muur. We hebben last gehad van water in de kamer. Een lek in de kamer boven ons. Na het uitchecken hebben we dit gemeld. Ze hebben daar heel positief op gereageerd. De baas werd onmiddellijk opgebeld en we hebben ook korting gekregen.
Aanrader voor wie niet veel eisend is. Dicht bij het centrum. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 27 mei 2015 via mobiele applicatie

Kamer enorm gehorig, vies tapijt, slecht bed, gordijnen houden geen licht tegen, douche geen douchekop houder en geen douchegordijn daarom alles nat. Het hotel ligt wel op loopafstand van het centrum 10 min lopen. Ik kom hier niet meer terug.

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 april 2015

Le Cygne d'Argent ligt net buiten het centrum aan een rustige straat. De receptie is vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamer zijn netjes en van voldoende luxe voorzien voor deze prijs. Onhandig is de internetverbinding met de ingewikkelde paswoorden voor elk apparaat apart. Verder is onhandig dat er een nummer 12 en 12b(in plaats van 13?). Zowel wij als die van de andere kamer stonden eerst aan de verkeerde deur. Ook is de nummervolgorde niet logisch (12 naast 8).

Datum van verblijf: april 2015