Google
Meer info
vanaf 34,75 US$
Meer info
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch om eens te doen. Ik heb deze trappen rustig opgewandeld. Terwijl ik dit aan het doen was, waren er enkelingen de trappen op en af aan het LOPEN!

Toen ik voldaan en vrolijk terug beneden op mijn benen aan het trillen was vroeg mijn vriend doodleuk of ik ook de prachtige tuinen gezien had bovenaan de trap. Ik vroeg hem of dit een grapje was, want ik ben meteen toen ik boven was terug naar beneden gegaan. Het was geen grap. Neem dus zeker ook de tijd om -eenmaal boven- een kijkje te nemen naar de schijnbaar prachtige tuin.

Beoordeeld op 17 oktober 2017

De dag van ons bezoek was men de trappen aan het versieren met duizenden kaarsjes. We hebben ze niet zien branden, maar het was zo al een mooi zicht.

Beoordeeld op 14 oktober 2017

Eigenlijk alleen imponerend omdat het zoveel treden bevat en heel hoog is, het uitzicht is niet het moois, maar zeker de moeite waard.

Beoordeeld op 26 september 2017

Dit is een ‘must see’ in Luik! Als je moeizaam naar boven klimt, moet je daar ook weer naar beneden, of je kunt via de Citadelle verderop afdalen via een aardig wandelpad. Wij kozen voor de makkelijkste route: rustig omhoog via het zig-zag wandelpad en dan de indrukwekkende Montagne de Bueren-trap alleen van boven naar beneden.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 22 september 2017

Als je goed te been bent zeker eens doen, best vermoeiend maar dan neem je gewoon wat meer pauzes onderweg naar boven ;)

Datum van activiteit: mei 2017