Volledig restitueerbaar voor do 2 mei
Kapellen, België
Mooi en rustig hotel
Beoordeling van Hotel Neuvice
5,0 van 5 bollen26 okt 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer mooi hotel in centrum Luik . In een autovrije straat is dit kleinschalig hotel gelegen. De kamers zijn niet erg groot maar wel voldoende ruimte en lucht wegens hoge plafonds. De inrichting is zeer smaakvol. Ontbijt is ook in orde . Op wandelafstand (100 meter ) van zeer goed restaurant Au Moriane .
Datum van verblijf: oktober 2022Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
5.9 km van Hotel Neuvice
Gratis parkeren
Meer hotels in Luik bekijken
Beoordeeld op 23 juli 2022

Mooi hotel in het centrum van Luik. Erg rustig zelfs bij de centrale ligging.
Warm onthaal door een enthousiast team.
Mooie, nette en ruime kamers.
Ruime keuze bij het uitgebreid ontbijtbuffet.
Prijs/kwaliteit ok.
een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 16 juni 2022

Super hotel verscholen in een klein straatje.
Hele goeie ontvangst.
Hygiënisch propere kamer en badkamer.
Sympathieke ontvangst.
Goeie prijs.
Restaurants bij de vleet in omstreken, alles te voet bereikbaar. Zelfs de parking toren is vlakbij. O

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 9 juni 2022

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt, grote mooie kamer met goed bed en kussens. Een aanrader, wij kwamen er al voor de tweede keer dus zeker meer dan tevreden. De ligging was ook prima, leuk straatje waar hotel gelegen is.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 9 februari 2021 via mobiele applicatie

Schitterende service.onze takeaway(corona!)opgediend op kamer,als in beste restaurant.zeer mooie locatie,straat "en neuvice"mooi en zeer goede ligging.kamer en voorzieningen top en supervriendelijke.behulpzame en charmante dames.en Luik,zelfs bij -6°,loont zeker de moeite om veel rond te dwalen:10/10,☆☆☆☆

Datum van verblijf: februari 2021
Gaëtane Leroy, Propriétaire van Hotel Neuvice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2021

Dear customer, Thank you for supporting us and for taking the time to leave us a great note and write an awesome review. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Hoping to be able to welcome you again En Neuvice.

Beoordeeld op 2 oktober 2020

Top ontvangst, zeer welkom, uitgebreide en punctuele uitleg over de stad Luik. Mooie en grote kamer. Goed en uitgebreid ontbijt. Wij komen zeker terug en we raden dit Hotel sterk aan. Ligging is in het hartje van het centrum.

Datum van verblijf: september 2020