Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Ik verbleef hier 2 nachten net na de zomer en vind het een prima hostel! Zeker voor de prijs die je betaalt. Personeel is behulpzaam en het hostel zelf is schoon, mooi en alles oogt vrij nieuw. Een leuke gezamenlijke ruimte met een pooltafel, wat rustplekken en een leuke buitenplaats. Echter miste ik wel een beetje sfeer. Er zou een gezamenlijke keuken moeten zijn, maar deze leek na een bepaalde tijd op slot te zijn, maar ik heb hier verder niet naar gevraagd dus wellicht dat ik gewoon een foutje maakte. Ik verbleef er niet lang dus kan er niet goed over oordelen, maar ik vond het geen hostel waar je makkelijk contact met anderen maakt.

De locatie van het hostel is super! Het is rustig gelegen en op loopafstand van het centrum en anders ligt de bushalte slechts een minuut van het hostel verwijdert.

De enige negatieve ervaring was het geluid. Ondanks dat mensen in het hostel erg rustig en stil waren, hoorde je alles. Mensen die op de gang fluisteren, deuren due verderop openen en sluiten, een hoest van iemand in een andere kamer.. neem oordopjes mee! Ook was er een nacht het toiletpapier op en de receptie was al gesloten. Om naar het toilet te gaan moest je in je pyjama heel het hostel door om bij de ingang naar het toilet te gaan, niet ideaal, zeker gezien het nog niet bijgevuld was toen we moesten uitchecken.

Verder een prima plek om te verblijven voor een paar dagen. Je betaalt niet veel, dus je hoeft ook niet heel veel te verwachten, niet meer dan een prima hostel. Niet aan te raden als je echt luxe of comfort zoekt!

Kamertip: Breng een hangslotje mee als je gebruik wilt maken van de kluisjes.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Zelf heb ik minder evaring met hostels maar ik heb een positief gevoel overgehouden aan het bezoek. Receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers gewoon onderhouden en basisbehoefte voorzien. Dit is ook hetgeen ik zocht voor een paar dagen Luik te bezoeken. De liggen is vrij goed en het meeste is op wandelafstand te bereiken. Voor in de avond was er eventueel een bar met pooltafel. Al bij al zeker een meevaller!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Luik. Gelegen in de universiteitsbibliotheek en op loopafstand van het oude centrum. Kamers zijn netjes en de bedden goed. Ontbijt buffet compleet en verse biologische ingrediënten. Precies zoals je bij een jeugdherberg verwacht.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn met een bon van Wonderbox naar de jeugdherberg gekomen. De ligging is mooi centraal en het ontbijt ok. Maar met wat extra zorg zou het toch heel wat beter zijn. Waarom hebben de dekbedden geen overtrek maar een enkel laken? Waarom zijn de matrassen in plastic verpakt?
Voor die prijs kan je een hotelletje krijgen. Spijtig.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 4 november 2016

Mooi gebouw, vriendelijke ontvangst, eigen bar, eenvoudig bio ontbijt van 7.30 - 9.30u.
Er is een biljart en een mooie buitenruimte bij mooi weer. De kamers zijn zeer basic met slechte verlichting. Goed om enkel te slapen. De Wifi is ok. Goede prijs voor een slaapzaal, maar niet goedkoop voor een tweepersoonkamer met stapelbed.

Datum van verblijf: november 2016